אינטרנטמבזקים

בני זוג עשו יחדיו בדיקת דנ"א וגילו לתדהמתם שהם אח ואחות

בני זוג, שניהם ילדים להורים מאמצים, החליטו לעשות בדיקת דנ"א וגילו לתדהמתם שהם אח ואחות.

האישה במערכת היחסים שיתפה את הסיפור ברדיט וזה הפך ויראלי.

היא כתבה: "אני בת 30 ואחי בן 32. אני פשוט אקרא לו החבר שלי רוב הזמן בזמן שאני מקלידה את זה. אני מרגישה מוזר עם זה. אומצתי כתינוקת אבל לא ידעתי את זה עד שהייתי בתיכון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היא הוסיפה: "לא הרגשתי נבגדת או היה אכפת לי הרבה. אני אוהבת את ההורים שלי וההורים שלי אוהבים אותי. למי אכפת אם הם לא ההורים האמיתיים שלי. גם החבר שלי אומץ וכשהכרנו זה היה אחד הדברים שהתחברנו דרכו. שנינו לא ידענו שאימצו אותנו עד התיכון ושנינו היינו ברי מזל והיו לנו משפחות טובות. לא העבירו אותנו מבית אומנה לבית אומנה".

היא כתבה כי מערכת היחסים שלה עם החבר שלה היא "נהדרת", והשניים נמשכו מיד זה לזה כשהם נפגשו לראשונה.

היא הסבירה: "מעולם לא פגשתי מישהו והרגשתי משיכה והיכרות מיידית. עכשיו אני יודעת שהנוחות והקרבה היא בגלל שהוא אח שלי. לא אחי למחצה. הוא אחי המלא. עשינו כל מה שזוג שהיה ביחד 6 שנים יכול לעשות. אמרנו שאנחנו אוהבים אחד את השנייה, קיימנו יחסי מין, חגגנו ימי הולדת, פגשנו את המשפחות אחד של השני. אני רק שמחה ששנינו הסכמנו בשלב מוקדם שאנחנו לא רוצים להביא ילדים לעולם אז זה מעולם לא קרה. לא רוצה להתמודד עם הסיכונים הבריאותיים וצריך לגדל ילד ושהם ידעו שההורים שלהם הם אחים".

היא ציינה שגילתה שהם אחים כשעשו בדיקת דנ"א כדי לראות את מוצאם: "הזמנתי לנו שניים, ירקנו בצינור, ושלחנו אותו. לקח בערך חודש עד שהתוצאות חזרו והתרגשתי לראות מה אנחנו אבל עוד לפני שהספקתי להגיע לזה… אני ראיתי שאנחנו אחים. הייתי בהלם בלשון המעטה. רק עכשיו גיליתי את המידע הזה ולא סיפרתי לחבר שלי. אני מאוד מקווה שהם עשו טעות אבל דברים מתחילים להיות הגיוניים עבורי עכשיו".

היא הוסיפה שתמיד שמעו הערות מאנשים אחרים שהם דומים זה לזה ושהחבר שלה הוא "הגרסה הגברית" שלה: "הרבה לפני המבחן הזה תמיד השוו בינינו, תמיד פשוט צחקנו מזה אבל ביליתי את הבוקר בהסתכלות על תמונות שלנו ביחד והבנתי שאנחנו באמת נראים כל כך דומים. זה מפחיד אותי ואני לא יודעת מה עליי לעשות. אני עדיין אוהבת את החבר שלי/ אח ואנחנו ביחד כבר 6 שנים יש לנו בית ביחד וחיים נוחים שלמים אני מקווה שהבדיקה הזו לא נכונה ותעשה בדיקה אמיתית בקרוב אבל אני בפאניקה אני עדיין רואה בו את האהבה של החיים שלי".

לאחר שיתוף הפוסט היא סיפרה לבן זוגה את החדשות ואז הוסיפה בעריכה: "פרסמתי את זה לפני כמה ימים אבל מאז הראיתי לו את התוצאות והוא הבין שאנחנו אחים. הוא לא רוצה להתחרפן או לקבל החלטות גדולות עד שנעשה מבחן אמיתי איפשהו. אבל אני יכולה לראות שהוא מבוהל וזה היה מוזר לשכב לידו במיטה".

במדור התגובות, משתמשים היו בהלם מהסיפור שלה. עם זאת, רבים הציעו לזוג להישאר יחד.

מגיב אחד כתב: "אני יודע שאנשים יגעלו מזה. אבל לדעתי, כל עוד את לא מביאה ילדים, אני לא בטוח שאני רואה את הבעיה? כלומר, לא גדלתם ביחד, וכבר הייתם יחד כל כך הרבה זמן. אם בדיקות דנ"א לא היו זמינות כמו היום, לעולם לא היית יודעת, נכון?"

אחר הגיב: "כבר 6 שנים, כולכם עשיתם כל מה שזוג יכול. זרקו את המבחן, אל תספרו לאף אחד, ותחיו כאילו לא ידעתם. אם תרצו ילדים אחר כך תוכלו לקבל פונדקאית".

אילוסטרציה

Back to top button