חדשות הארץמבזקים

צוותי 'איחוד הצלה' באומן טיפלו עד כה ב-427 מקרים רפואיים

בסניף אומן של איחוד הצלה, בסיוע צוותי איחוד הצלה מישראל וארה"ב, מאבטחים את שלומם של חסידי ברסלב שהגיעו לעיר אומן שבאוקראינה מכל העולם, לקיים את בקשת רבי נחמן מברסלב להגיע אליו לראש השנה. צוותי הרפואה של איחוד הצלה באומן בשיתוף פעולה עם מרפאת אומן מאבטחים את שלומם של הרבבות.

מת'ס שפירא, ראש סניף איחוד הצלה באומן מסר: "עד כה טופלו 427 מקרים שהתקבלו למוקד הבינלאומי של איחוד הצלה. צוותי הרפואה של איחוד הצלה יישארו בכוננות וזמינות גם בשני ימי ראש השנה ובימים שלאחר ראש השנה למתן מענה מהיר ומיידי בכל מקרה חירום".

הרב נחמן קלין מנהל מרפאת אומן מסר: "החובשים של איחוד הצלה פועלים גם השנה תוך שיתוף פעולה עם הצוותים הרפואיים במרפאת אומן שערוכים לתת מענה לכל מקרה וסיוע רפואי שיידרש. המתנדבים יפעלו באומן במשמרות סביב השעון גם במהלך שני ימי ראש השנה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אהרון בן הרוש סגן ראש סניף איחוד הצלה אומן מסר: "בכל מקרה חירום רפואי באומן וברחבי אוקראינה חייגו מיידית 063-800-1221 (מספר מקומי באוקראינה) ומוקד איחוד הצלה יזניק מיידית את הכוננים הקרובים ביותר למיקום האירוע. כלל אירועי החירום יפונו למרפאת אומן".

שמילי פשקוס מנהל מערך הכוננים וחלוקת הציוד הרפואי לחובשים באומן מסר: "המתנדבים נרשמו למתן מענה רפואי מהיר גם תוך כדי התפילות באומן בשני ימי ראש השנה. המתנדבים גם השנה מקדישים מזמנם להצלת חיי אדם תוך שיתוף פעולה עם מרפאת אומן הממוקמת בכניסה למתחם הקלויז' (בית הכנסת) המרכזי של איחוד ברסלב באומן".

אלחנן שטאובר מפקד צוותי הרפואה מארה"ב שמשתתפים במבצע האבטחה הוסיף:: "ההיערכות נמשכת לשני ימי ראש השנה באומן לאבטחת שלומם של השוהים באומן – גם צוותי רפואה מארצות הברית וקנדה מסייעים לפעילות הצלת החיים של איחוד הצלה באומן".

צילום: איחוד הצלה סניף אומן
צילום: איחוד הצלה סניף אומן
צילום: איחוד הצלה סניף אומן
צילום: איחוד הצלה סניף אומן
צילום: איחוד הצלה סניף אומן
צילום: איחוד הצלה סניף אומן
צילום: איחוד הצלה סניף אומן

Back to top button