מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח מזעזע ברחובות: אישה נמצאה בדירה שרופה ללא רוח חיים, הבעל נעצר

הלילה (שלישי) בשעה 03:51 הוזעקו צוותי החירום וההצלה לבית פרטי ברחוב גיבורי ישראל ברחובות בעקבות דיווח על שריפה בקומה השנייה.

צוותי כיבוי מתחנת רחובות שהוזעקו למקום השתלטו על האש וחילצו מהדירה המפויחת אישה בשנות ה-30 לחייה כשהיא עם סימני אלימות על גופה וללא רוח חיים. פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האישה. בנוסף לאישה חולצו עוד שלושה נפגעים, בן זוגה של האישה, בתם המשותפת ואביו שהועברו לטיפול רפואי של צוותי מד"א.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לשלושה טיפול רפואי ופינו גבר כבן 40 במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם עם כוויות ולאחר ששאף עשן לבית החולים שיבא בתל השומר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אביו כבן 63 שנפצע קל ובתם המשותפת של השניים, ילדה כבת 4 במצב בינוני פונו לבית החולים קפלן בעיר.

פאראמדיק מד"א גיא בובליל סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שיצאו מהבית. כשניתן היה להיכנס הכבאים הובילו אותנו לאישה בשנות השלושים מחוסרת הכרה, עם כוויות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. חילצו אלינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה, עם כוויות, פציעות, ולאחר ששאף עשן. הענקנו לו טיפול מציל חיים שכלל הנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב. ילדה כבת 4 וגבר כבן 63 חולצו מהדירה כשהם בהכרה מלאה ולאחר ששאפו עשן, הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר בשטח ופינינו את הילדה במצב בינוני, הגבר פונה מהמקום במצב קל."

כוחות משטרה מתחנת רחובות שהוזעקו לזירת האירוע פתחו בחקירת הנסיבות ביחד עם חוקר שריפות של שירותי הכבאות וההצלה.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת הרצח, יחד עם פיקוד המחוז ומרחב שפלה, במסגרתה סקרו בפניו את הממצאים הפורנזים והעדויות שנאספו ובסיומה הנחה כי החקירה תנוהל ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה.

בעקבות החשד לסימני אלימות על גופה של האישה, עצרו השוטרים את הבעל שנפצע כאמור באורח קשה בחשד למעורבות באירוע. על פי החשד הוא תקף אותה באלימות ולאחר מכן הצית את הבית. מהמשטרה נמסר כי לא דווח על אירועי אלימות קודמים.

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז מרכז
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button