מבזקיםתאונות דרכים

שניים נפצעו קשה ובינוני בהתנגשות בין מיניבוס לרכב פרטי בכביש 87

שני בני אדם נפצעו הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים קשה בין מיניבוס לרכב פרטי שאירעה בכביש 87 מכפר נחום לצומת בית צידה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבתי החולים.

הפצועים, גבר כבן 40 במצב קשה ועם פגיעה רב מערכתית פונה כשהוא מורדם ומונשם, במסוק מד"א, לבית החולים רמב"ם בחיפה. גבר נוסף כבן 56 פונה במצב בינוני עם חבלות בבטן ובגפיים, בניידת טיפול נמרץ של מד"א, לבית החולים פוריה בטבריה.

פראמדיק מד"א שמעון אקנין סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה. רכב ההסעות שהיה ריק מנוסעים היה הפוך על צידו במרכז הכביש והרכב השני היה בצד הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות הענקנו ל-2 הנהגים שנפגעו באורח קשה ובינוני טיפול רפואי מציל חיים. נהג הרכב הפרטי הורדם והונשם בשטח ופונה במסוק מד"א שנחת במקום התאונה לבי"ח רמב"ם והנהג השני שהיה בהכרה פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשעה 7:00 התקבלה הודעה במוקד 102 על התאונה דרכים, חמישה צוותי כיבוי והצלה מתחנת גליל-גולן, בפיקודו של מפקד המשמרת רשף רועי פיניש זינקו למקום האירוע. עם הגעתם למקום זיהו לוחמי האש את הזירה עם שני נפגעים לכודים בצורה קשה בשני הרכבים המעורבים.

לוחמי האש ביצעו חילוץ מורכב של הלכודים בעזרת כלים ייעודים והעבירו אותם להמשך טיפול רפואי. הלוחמים סרקו אחר נפגעים נוספים, ניתקו מקורות אנרגיה ברכבים המעורבים בתאונה ופעלו לזיכוי הזירה.

צילום: כב"ה צפון
צילום: כב"ה צפון
צילום: כב"ה צפון
צילום: כב"ה צפון
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button