חדשות הארץמבזקים

יידוי אבנים סמוך לחוות גלעד: נהג משאית נפצע בראשו

נהג משאית ישראלי נפצע לפני זמן קצר (רביעי) בראשו, כתוצאה מיידוי אבנים לעברו במהלך נסיעה סמוך לחוות גלעד. אנשי אגף הבטחון של המועצה האזורית שומרון וצוותי החירום של המועצה קפצו למקום.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תקף את המדיניות הרופסת של הממשלה שלדבריו מעודדת את הטרור, ודרש לצאת לחומת מגן 2 ולאיסוף הנשקים הלא חוקיים מ"הרשות הפלסטינית": ""הרשות הפלסטינית" מנסה לחמם אינתיפאדה שלישית יום אחרי יום והממשלה שלנו שולחת טוקבקים כמו אזרח משועמם. האחריות היא עליכם ואתם מפשלים, אתם נשברים אל מול הטרור של הרשות הפלסטינית, ואין לכם את האומץ והתעוזה להילחם ברשות הפלסטינית הטרוריסטית."

"הכתובת על הקיר והיא רשומה על הקיר שלכם ושל כולנו. אני דורש מהממשלה להתעשת, תפסיקו להפקיר את אזרחי ישראל לגל טרור שהולך ומתעצם הכתובת היא אתם והאחריות היא עליכם ואתם לא נותנים ביטחון לתושבים לא בשומרון ולא בשאר מדינת ישראל. אני חוזר ומתריע אם הממשלה לא תתחיל לפעול נגד הרשות הפלסטינית, תחזיר את המחסומים ולא תעבור לפעילות התקפית כולל יציאה למבצע חומת מגן 2 ואיסוף הנשקים מ"הרשות הפלסטינית", חלילה יהיה כאן גל טרור מדמם". הוסיף דגן

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלחנן גרונר הקול היהודי
צילום: אלחנן גרונר הקול היהודי
צילום: אלחנן גרונר הקול היהודי

Back to top button