בידורמבזקים

הזמר המצליח למעריצים הנדהמים: "לוקח הפסקה מהופעות, קצת זמן לעצמי"

הזמר והשחקן המצליח, אחד מכוכבי הסדרה 'פאודה', עידן עמדי, פרסם לפני מספר ימים הודעה מפתיעה לקהל המעריצים שלו. בהודעה בישר עמדי כי הוא לוקח "הפסקה קצרה מהבמה ומהופעות".

בדבריו מסביר עמדי את ההחלטה ואומר כי החופש נועד כדי "לחזור לאולפן" ומוסיף כי הוא לוקח "קצת זמן לעצמו".

בהודעה המלאה שכתב בחשבון הפייסבוק שלו, כתב עמדי: "שנה טובה לכולם, רגע לפני החג לאחל לכולכם שנה טובה ומוארת וברוכה בהכל. על הדרך גם אגיד תודה על האהבה שלכם, זו הייתה שנה עמוסה שהתחילה בצילומי סרט שאני מקווה שעוד מעט יגיע לקולנוע. פאודה 4 שצולמה ועלתה לאוויר, השבוע פרק אחרון, מקווה שאתם מוכנים לזה.(;."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"וכמובן סיבוב הופעות העשור- מה שהתחיל כהופעה אחת במנורה הפך לסיבוב שתפח ותפח מעבר לכל דימיון שלנו, כמעט 150,000 ישראלים צפו בנו ושמחו איתנו בסיבוב הזה וזה ממלא את הלב יותר מהכל. ב12.10 בלייב פארק אנחנו מסיימים סופית את הסיבוב. זה גם הזמן להגיד שלאחר מכן אני לוקח הפסקה מהבמה ומהופעות. קצת זמן לכתיבה ולעצמי. שתהיה לנו שנת אהבה ושלום, אוהב אתכם, תודה על הכל. עמדי." הוסיף הזמר.

מתוך דף הפייסבוק של עידן עמדי

עמדי זכה למאות תגובות ממעריצים לפוסט הפרידה שלו, כאשר הרוב המוחלט תמכו בו והרעיפו עליו את אהבתם. "שנה טוב איש יקר ומוכשר….תנוחחח תנשום ותהנה מפרי עשייתך בחיק משפחתך באהבה", כתבה אחת הגולשות בתגובה. "אין עליך ועל הפשטות!!! שנה טובה ומתוקה" כתבה לו גולשת נוספת.

אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button