מבזקיםצבא וביטחון

מחבל נורה למוות סמוך לירושלים לאחר שהשליך בקבוק תבערה לעבר הכוחות

משרד הבריאות הפלסטיני מדווח כי פאיז חאלד דמדום בן 18 נורה לפני זמן קצר (שבת) על ידי כוחות הביטחון הישראליים בעיירה אל-עזריה בירושלים. על פי הדיווח הוא נורה ונפגע בצווארו לאחר שהשליך בקבוק תבערה לעבר הכוחות.

מבדיקה ראשונית של המקרה עולה כי כוח של מג"ב נכנס לעיירה אל עזריה על מנת לעבור לחומת ההפרדה של אבו דיס שהושחתה. במהלך כניסת הכוחות נזרקו לעברם אבנים, מטענים מאולתרים ולוחות שיש מגגות הבתים ובמקום החלה הפרת סדר אלימה מאוד.

המחבל שנורה רכב על אופנוע והשליך לעבר הכוח בקבוק תבערה. כניסה להשליך בקבוק נוסף כוח מג"ב ביצע לעברו ירי ממנו נפצע באורח קשה. הוא טופל בשטח על ידי לוחמי מג"ב והועבר לאחר מכן לבית החולים על ידי אמבולנס של הסהר האדום, שם נקבע מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהודעת המשטרה נמסר כי "היום, במסגרת פעילות של לוחמי מג"ב איו"ש בכפר אלעיזריה התפתחו הפרת סדר שכללו יידוי אבנים, זריקת מטעני חבלה ובקבוקי תבערה לעבר כוחותינו שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. במהלך הפעילות, נוטרל בירי חשוד שניסה ליידות בקבוק תבערה לעבר כוחותינו. החשוד, קיבל טיפול רפואי ראשוני על ידי הכוחות ופונה מהמקום על ידי כוחות הרפואה המקומיים."

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button