מבזקיםפוליטי / מדיני

אריה דרעי: "החוק אומר שאני יכול לכהן כשר. אם בג"צ יפסול – נעביר פסקת התגברות"

יו"ר ש"ס אריה דרעי התראיין הערב (מוצ"ש) לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12.

הוא התחיל בכך שחזר על מחויבותו לישיבה עם נתניהו: "אני אומר בעזרת השם נביא 61 לפחות. לא רוצה לדבר תיאורטית. אני נמצא באמצע המערכה. אנו עובדים מאוד קשה. גוש הימין מאוד מלוכד ומהודק, שום קול לא הולך לאיבוד. אסור להיות אדישים".

מאוחר יותר בריאיון אמר כי הוא מתכוון לכהן כשר בממשלה הבאה. הוא הוסיף כי יפעל להעברת פסקת ההתגברות אם ייפסל: "החוק בישראל אומר שאני יכול לכהן כשר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא אמר כי הוא תומך בהעברת פסקת ההתגברות כדי לפעול נגד החלטות בית המשפט העליון במקרים מסוימים, כולל במקרה שזה יפסול אותו מלכהן כשר בגלל הפרשיות שבהן היה מעורב.

יש עתיד הגיבה לדברי דרעי: "אריה דרעי למד את שיטת נתניהו, אם מערכת המשפט לא פוסקת לטובתך – תהלך אימים ותחריב אותה עם D9. על אף הניסיון של נתניהו, בן גביר, דרעי ושות' להיראות מתונים, הם לא מצליחים להסתיר את האמת לשיטתם המסוכנת – מה שווה מערכת או מנגנון במדינה אם הם לא שולטים בו?!"

גם סגן ראש הממשלה ושר המשפטים גדעון סער תקף את דרעי וכתב בטוויטר: "גם אריה דרעי מבהיר הערב – למי שעוד היה לו ספק – שעל הפרק לא תיקון מערכת המשפט, אלא החרבתה. 61 לגוש מפלגות נתניהו וסיוט נובמבר יתממש. לא חילופי שלטון יהיו בישראל – אלא שינוי המשטר ופירוק כל האיזונים והבלמים. יש 30 ימים כדי להבהיר לציבור מה מוטל על הכף ולמנוע זאת!"

אריה דרעי. ארכיון. צילום: חיים צח

Back to top button