חדשות הארץמבזקים

עדויות חדשות בפרשת אייל גולן: "נאנסנו. הוא ידע מצוין מה קורה. הוא יזם את זה"

עדויות חדשות בפרשיית אייל גולן נחשפו הערב (מוצ"ש) בחדשות 12 ובהן מספר האשמות קשות ביותר.

שתיים מהצעירות שהעידו בפרשה של אייל גולן ב-2013, נ' ו-ט', הוסיפו פרטים חדשים על אונס שעברו באותה פרשה אשר לא חשפו עד כה.

נזכיר כי בחקירתן לפני כעשור השתיים סיפרו על יחסי המין שקיימו עם הזמר המפורסם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעדותן החדשה הן הוסיפו כי לאחר שקיימו יחסים עם אייל הוא חזר לחדר עם חבר ואמר: "זה החבר שאני דורש שתפנקו".

הן המשיכו בתיאור אונס מחריד שעברו בידי אותו חבר: "אז הוא תפס את נ' כשהיא כפופה על הבגדים, זרק אותה על המיטה ועלה עליה. היא התנגדה בכל הכוח, הוא התעצבן עליה. עזב אותה, תפס אותי עם כל המשקל וכל הכוח שלו, הוא חדר אליי בכוח. הוא לא הפסיק והוא המשיך ולא עניין אותו שכואב לי. הוא תפס אותי בזרועות ושיתק אותי בידיים. הוא אנס אותי".

נ' המשיכה: "כל הזמן הזה בני פרץ (מנהלו לשעבר של אייל) ואייל גולן מחוץ לחדר שמעו את כל הצעקות, את כל מה שקרה בחדר. הוא גם עשה המון רעש".

הן אמרו שלאחר האירוע הזה הן ברחו מהמקום: "לא נשארנו לדבר. פשוט ברחנו. הוא ידע מצוין מה קורה. הוא יזם את זה".

השתיים גם נימקו מדוע לא סיפרו על האירוע הנ"ל בחקירתן ב-2013 ואמרו: "פחדנו, פחדנו לדבר, וכנראה שהסימפטומים של נפגעות עבירות חדרו אלינו עמוק עם האשמה עצמית. אבל לא שכחנו. הדחקנו המון שנים. עכשיו אחרי כל השנים אנחנו חזקות לספר את זה כמו שזה היה. אונס ברוטאלי קיצוני".

עורכת דינן של השתיים מסרה כי החקירה נפתחה מחדש בעקבות תלונותיהן של ט' ונ' בשל ראיות חדשות שהגיעו למשטרה ובשל שינוי במצבן הנפשי של השתיים שאפשר הצפה מחדש של אירועים שלא הוזכרו ב-2013. היא הוסיפה: "במסגרת החקירה החדשה נחשף גם אירוע חדש של אונס קבוצתי שבו היו מעורבים מספר חשודים שבמו פיהם חיברו את עצמם לאירוע במסגרת החקירה, באירוע הזה נכח גם אייל גולן".

השתיים אמרו שהן מחכות להתעמת עם גולן: "נגיד לו את כל האמת מה שהוא עשה את כל מי שהוא שלח לאנוס אותנו".

ט' אמרה שהן לא מדברות מתוך שום אינטרס: "אינטרס למה?! ההליך הפלילי רק לוקח מאיתנו. לוקח מאיתנו את הנפש. אנחנו נלחמות כל יום. אנחנו הולכות לטיפולים, כדי להיות חזקות. אי אפשר להאשים אותנו שלא היו לנו כוחות במשך שמונה שנים. או לא הייתה לנו את ההכרה, או לא רצינו להאמין. כי אי אפשר לחיות עם זה. ברגע שאת מבינה, את זוכרת את הדברים היטב, ואת מבינה שאנסו אותך פעם אחרי פעם אחרי פעם".

סנגורו של גולן, עורך הדין טל גבאי מסר שהעדויות הינן שקר מוחלט.

הוא אמר: "אסור לתת במה לטענות הכוזבות של ט' ונ' אשר עומדות בסתירה מוחלטת לגרסה המפורטת שסיפקו השתיים בחקירתן במשטרה ב-2013 ובה טענו על מערכת יחסים שקיימו בהסכמה וביוזמתן וזאת בהיותן מעל גיל ההסכמה. כך למשל נתייחס לטענה בדבר האירוע באילת ונדגיש כי על פי עדותן של ט' ונ' למחרת היום בו לטענתן הן נאנסו על ידי חברו של אייל, הן בילו ערב רומנטי בג'קוזי בביתו של אותו אדם, דבר אשר סותר באחת את הטענות שהעלו. כמו כן, לאייל לא ידוע דבר וחצי דבר על 'אונס קבוצתי' בזמן שהותו בדירה בחולון ויש להניח כי מדובר שוב בעדות שקרית נוספת מצידן".

הוא הוסיף: "השינוי בגרסתן כעת הינו בשל רצונן לייצר מנוף לחץ לקבלת כספים במסגרת התביעה האזרחית שהוגשה על ידן. יודגש, כי בעניינו של גולן נקבע על ידי המשטרה והפרקליטות כי העדויות שנמסרו בעניינו בשנת 2013 היו שקריות ועל כן התיק נסגר. אנו דרישה כי לצד סגירת התיק מחוסר אשמה, יינקטו הליכים פלילים נגד ט' ונ' בשל הגשתן של תלונות כוזבות ולא ינהגו בהן בסלחנות כפי שנעשה בעבר באשר לעדויות שקריות שניתנו".

תגובת עורך דינו של הנאשם באונס: "תלונתן החדשה של המתלוננות שנמסרה כעשר שנים אחרי תחילתה של החקירה הינה שקרית ומנותקת מהתשתית הראייתית הקיימת בתיק החקירה שנסגר. כל מטרתה של תלונה זו אחת היא לסחוט ממרשי כספים".

אייל גולן. ארכיון. צילום: דודי חסון

Back to top button