מבזקיםמשפטי/פלילי

שוטר שאיים על מאבטחים בבי"ח עם נשקו בתקופת הקורונה הורשע באיומים

בית משפט השלום בחיפה הרשיע היום (ראשון) את השוטר אלכסיי שרנדוב בעבירת איומים, וזאת לאחר שאיים על מאבטחים של בית חולים בחיפה.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים, הנאשם לא הורשה ללוות את בתו לבית החולים "בני ציון" בחיפה בשל נהלי הקורונה שחלו באותה התקופה לפיהם כל מטופל היה רשאי להיכנס עם מלווה אחד בלבד. בעקבות זאת התפתח ויכוח קולני בין הנאשם למאבטחים במקום, הנאשם איים עליהם בנשקו ואמר "בא לי לשים לכם אחד ברגליים", תוך שסימן תנועה של אקדח עם אצבעותיו אל עבר רגלי המאבטחים.

בתשובה לכתב האישום כפר הנאשם במיוחס לו וטען כי המאבטחים הם אלו שאיימו עליו. המחלקה לחקירות שוטרים, באמצעות עורך הדין אורי הכהן, ביקשה לדחות את גרסתו וטענה כי הראיות הדיגיטליות וגרסאותיהם של המתלוננים מבססים בבירור את המעשים שביצע הנאשם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בית המשפט הרשיע את הנאשם בעבירת איומים וציין כי: "שומה על השוטר שנשא נשק, כלוחם, וכאדם בוגר, להפגין שליטה וריסון על מעשיו ולשונו, ולא להשתלח במאבטחים ולאיים עליהם שיירה בהם, כשהנשק שהוא נושא חגור על מותניו, והכל בשל העובדה שהמאבטחים (המתלוננים) נצמדו להוראות, וסירבו להכניסו לשטח בית החולים".

אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button