מבזקיםפוליטי / מדיני

"זו אינתיפאדה שלישית והפתרון היחיד הוא לצאת מיד למבצע צבאי רחב"

חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר הגיבו לפני זמן קצר (ראשון) לפיגוע הירי שאירע מוקדם יותר הערב בשומרון. שניהם תקפו את ראש הממשלה, יאיר לפיד ושר הביטחון, בני גנץ.

יו״ר הציונות הדתית, חה״כ בצלאל סמוטריץ׳:"עוד פיגוע ירי היום בשומרון. זה כבר הפך לשגרה תחת ממשלה רופסת וכנועה. זו אינתיפאדה שלישית והפתרון היחיד הוא לצאת מיד למבצע צבאי רחב היקף ועוצמתי שיפגע בקיני הטרור הערבים בביתם. לפיד וגנץ נכשלתם בהגנה על אזרחי ישראל! הביתה!"

יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר, בתגובה לפיגוע הירי לעבר ראש מועצת שומרון ואנשים נוספים: "גנץ מפקיר את חיילי צה"ל ותושבי יו"ש. מפנה יישובים של יהודים ובתמורה אנחנו מקבלים פיגועים. המצב בשטח הוא ערב אינתיפאדה כאשר המתיישבים הפכו להיות כברווזים במטווח ואין דין ואין דיין. צריכים לחזור לסיכולים הממוקדים ולכתוש את המחבלים בכל מקום שהם. מי שנותן פרס לטרור, אסור לו להמשיך בתפקידו. גנץ, לך הביתה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: "הערב נחצה עוד גבול, כאשר בוצע ירי אל עבר ראש מועצת שומרון יוסי דגן ותושבים שהפגינו למען ביטחונם כשבמהלכו נפצע חייל צה"ל. אנחנו מודים ורואים את חיילי צה"ל שעובדים קשה כדי לשמור על הביטחון שלנו אבל הם לא הבעיה. הבעיה טמונה במדיניות- הפיגועים הפכו לדבר של יום ביומו והדרג המדיני ומשרד הביטחון הפקירו את ביטחוננו.״

שימוש חופשי ללא קרדיט
ארכיון. צילום: סיעת הציונות הדתית

Back to top button