מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שוהה בלתי חוקי פרץ לדירה של קשיש וגנב ממנו זהב ויהלומים

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד דרגאם הבאקי (40) מאזור יהודה ושומרון, זאת לאחר שפרץ לדירה של מתלונן כבן 70 ושדד ממנו באיומים זהב ויהלומים וכ-25,000 ₪ בשטרות שפג תוקפם.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד יונתן טל עולה כי במהלך אוגוסט, הבאקי אשר שהה בארץ באופן בלתי חוקי, טיפס יחד עם אדם אחר על קיר של בניין מגורים בבת ים ופרץ דרך חלון לדירה של מתלונן כבן שבעים. לאחר שהשניים נכנסו לדירה והעירו את המתלונן, הם קשרו את ידיו באמצעות חגורה ואיימו עליו שלא ידבר אחרת ידקרו וישחטו אותו. בזמן שהאחר הצמיד לצווארו של המתלונן חפץ חד ושמר שלא יזוז, החל הבאקי לערוך חיפוש בבית, בשלב מסוים מצא בארון כ 200 גרם זהב, יהלומים גולמיים, טבעות יהלומים ושרשראות זהב, 1,000 דולר אמריקאי ו- 25,000 ₪ בשטרות שכבר אינם בתוקף. בחלוף כשעתיים ולאחר שגנבו את רכושו של המתלונן ואת ארנקו שהכיל 800 ₪ במזומן, נמלטו השניים מהדירה.

לצד כתב האישום, המייחס לנאשם עבירות של שוד ושהייה בלתי חוקית בישראל, הגיש עו"ד טל בקשה להארכת מעצרו של הנאשם, במסגרתה טען כי: "מדובר בשוד מפליג בחומרתו, המלמד על מסוכנותו העצומה של המשיב. שנכנס באישון לילה לביתו של קשיש, ובצוותא שדד את ביתו, תוך איום בנשק קר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: freeimages

Back to top button