מבזקיםפוליטי / מדיני

אורבך ליו"ר ועדת חוץ וביטחון: "אנו עומדים מול לוע של הר געש שעלול חלילה להתפרץ"

יו"ר ועדת הכנסת, חה"כ ניר אורבך, פנה היום (ראשון) ליו"ר ועדת חוץ וביטחון, חה"כ רם בן ברק, לקיים דיון דחוף בנושא הטרור המחמיר ביהודה ושומרון לאור האירועים בימים האחרונים.

בפנייתו, כתב חה"כ אורבך: "לצערי בשבועות האחרונים תושבי יהודה ושומרון חווים פיגועים באופן יומיומי. התמונות הקשות שמגיעות מהשטח מזכירות את תקופות האינתיפאדה ומעידות כי אנו עומדים מול לוע של הר געש שעלול חלילה להתפרץ. הפיגועים הללו גובים חיים, פוגעים בגוף ומצלקים נפשות רבות. התחושה היא שאנחנו יותר מידי סומכים על הנס, שזה רק עניין של זמן עד הנרצח הבא, עד הפיגוע שכבר כוחות הביטחון לא יצליחו לסכל. "

עוד הוסיף אורבך ואמר: "המצב ביהודה ושומרון בשנים האחרונות לא היה פשוט, זריקות אבנים ובקבוקי תבערה נעשו ברמה יומיומית וגם הם גבו מחיר, לא טופלו במידה מספקת וכרגע המצב מגיע גם לירי חי. אני מבקש ממך, כמי שהנושא יקר לליבו וכמי שכינס בעבר את הועדה בהתאם לצורך משיקולים ענייניים לחלוטין, לקיים דיון דחוף בנושא על מנת שהמצב הבלתי נסבל הזה ייעצר בהקדם האפשרי ועל מנת שהועדה, כגוף מפקח, תוודא שכוחות הביטחון פועלים ביד קשה וככל שניתן על מנת להפסיק את פעולות הטרור על סוגיהן השונים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת

Back to top button