מבזקיםצבא וביטחון

השר בר-לב: "ישראל לא תהסס להרחיב משמעותית את פעילותה ההתקפית נגד הטרור"

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב נכח ונאם הערב (שני) בטקס לזכר חללי משמר הגבול.

מעיקרי דבריו של השר בר-לב: "בימים אלו שוב מאתגרת אותנו מציאות ביטחונית רגישה. חוליות מחבלים לא חדלות מניסיון לתכנן ולבצע פיגועים בדרכים שונות, בעיקר בנשק חם. מולן הן פוגשות אתכם, לוחמי ולוחמות משמר הגבול. יוזמים, חותרים למגע, עשויים ללא חת. מקצועיים ומחויבים מאין כמוכם, אתם חוד החנית בפעילות הזו, בה אתם מסכלים באופן יזום מדי יום ומדי לילה, בעיקר ברחבי יהודה ושומרון, אך לא רק, עשרות מחבלים המתכננים להקיז את דמנו".

הוא הכריז: "איננו מחפשים זאת, אך אם נידרש – ישראל לא תהסס להרחיב באופן משמעותי את הפעילות ההתקפית שלה כנגד הטרור הפלסטיני, בכל מקום ובכל זמן בו יהיו המחבלים. היום הזה מתקרב, ולמחבלים ולשולחיהם לא תהיה חסינות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא המשיך: "בשנה וחצי האחרונה, מאז מבצע שומר החומות, התעצם משמר הגבול באופן חסר תקדים, ולכן הוספנו לשמו של משמר הגבול גם את השם 'המשמר הישראלי'. כי תפקידכם, מפקדים ולוחמים הוא לשמור על מדינת ישראל".

עוד אמר השר: "גם היום מוסיפים לוחמי ולוחמות משמר הגבול להימצא בחזית הלחימה בטרור ובפשיעה, בכל מקום ברחבי ישראל. אמיצים, נחושים, מקצועיים, תמיד בקו האש. ולדאבון הלב, המחיר שאנו משלמים הוא לעיתים כבד, כבד מאוד".

והוסיף: "רוחם של הבנים והבנות מלווה ותלווה את משמר הגבול, ותוסיף לעצב את דרכו. הערכים והחינוך לקחת אחריות ולהוביל – את כל הטוב הזה הם קיבלו מכן, משפחות יקרות, וממשיכי דרכם במשמר הגבול יודעים כי עליהם לשאת את המשא המיוחד הזה בחרדת קודש".

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button