מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: נסחט על רקע מיני – לאחר שחשף את איבר מינו בשיחה אינטימית

תחנת משטרת גליל מערבי פתחה בחקירה בתאריך 12.9.22, עם קבלת תלונה מתושב כפר יאסיף בן 53, על כך שנסחט על רקע מיני.

מהחקירה עולה כי בתאריך 12.8.22 בין הקורבן לבין אחרת נוצר קשר רומנטי באמצעות אפליקציית היכרויות, כאשר במהלך הקשר הקורבן ניהל שיחות אינטימיות במהלכן חשף את איבר מינו ותועד.

בתום השיחה יצר עמו קשר גבר שאינו מכיר, הודיע לו כי הינו מתועד וכי אם הוא אינו רוצה שהתמונות יופצו, עליו להעביר לאותו חשוד סכומי כסף. וכך במהלך חודש ימים שילם הקורבן כ- 25,000 ש"ח לחשוד, הן באמצעות השארת מעטפה ובה כסף במקום ציבורי משם אסף אותה החשוד, והן באמצעות העברת הקוד הסודי והסיסמה של חשבון הבנק שלו, באמצעותם הצליח החשוד למשוך סכומי כסף נוספים והכל תמורת "דמי שתיקה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם קבלת התלונה במשטרה, פתחו חוקרי תחנת גליל מערבי בחקירה סמויה במסגרתה הונחה הקורבן להיות בקשר עם החשוד ולקבוע עמו מועד נוסף לתשלום של 5,000 ש"ח.

וכך בתאריך 19.9.22 נקבע בין החשוד לקורבן כי הכסף יוטמן בשטח פתוח בין הכפר אבו סנאן לבין המרכז הרפואי לגליל בנהריה, כאשר במקום הוטמנו שטרות שבהמשך הוחלפו בסימון משטרתי על ידי השוטרים, ושוטרי תחנת גליל מערבי נפרסו במקום.

בשעות הערב, הגיע למקום החשוד ברכבו יחד עם אישה ולקחו את הכסף מהמקום, כאשר שוטרי ובלשי תחנת גליל מערבי נסעו אחר הרכב וביצעו מעצר של החשוד, תושב הכפר ג'דיידה מכר בן 34 והאישה שהייתה עמו.

האישה שוחררה בתנאים מגבילים ובאשר לחשוד, מעצרו הוארך מעת לעת ואתמול (שני), כאמור, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בתאריך 6.10.22 יוגש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button