מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר הגיע לקיבוץ איילת השחר: "לא יסתמו לי את הפה – עם ישראל חי"

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיע היום (חמישי) לקיבוץ איילת השחר והתקבל בתשואות על ידי כמאה תושבים מהקיבוץ שקיבלו את פניו.

לאור העובדה כי קיום הכנס במועדון הקיבוץ נמנע בידי ועד הקיבוץ, בן גביר קיים את הכנס ברחובו של הקיבוץ ונאם בפני התושבים. לצידו של בן גביר הגיעו מועמדי עוצמה יהודית, תא"ל במיל' צביקה פוגל תושב הצפון, יצחק וסרלאוף ואלמוג כהן. אל מול בן גביר, הגיעו מספר מפגינים שניסו להפריע לקיומו של האירוע.

ח"כ בן גביר אמר במהלך האירוע: "ארגנו כאן כנס לבקשת עשרות חברי קיבוץ, שרצו לשמוע אותנו, וזה גרם לועד הקיבוץ לנסות להוריד לנו את השאלטר ולסתום לנו את הפה. איבתיסאם מרעאנה שתומכת בלהשמיד את זיכרון יעקב, הייתה כאן – וממנה לא מנעו להופיע במועדון הקיבוץ. חופש הביטוי זה גם החופש שלנו. זה לא יעזור לכם סותמי פיות – לא תשתיקו אותנו"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן גביר פנה לתושבי הקיבוץ, כולל אלו המתנגדים לכנס, ואמר: "אנחנו פה גם בשבילכם. הטרור החקלאי לא פוגע רק באיתמר בן גביר – אלא בכם. אלה שרוצים פרוטקשן ומשתלטים על האדמות בגליל, רוצים לפגוע בכל עם ישראל".

בן גביר הוסיף: "הם יודעים שאנחנו נשמור על חיילי צה"ל, ניתן חסינות לחיילים שלנו ונשנה את הוראות הפתיחה באש. הם יודעים שאנחנו ננצח כי באמת הגיע הזמן שלנו לחזור ולהיות בעלי הבית של המדינה הזו".

מצ"ב תמונות וסרטונים מהאירוע לשימושכם. שימוש חופשי. נשלח בזירה
איתמר בן גביר באיילת השחר. צילום: ללא קרדיט
איתמר בן גביר באיילת השחר. צילום: ללא קרדיט

Back to top button