מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום חמור: הציע לקטינים קיום מגע מיני עבור תשלום והחזיק חומרי תועבה של פעוטות

פרקליטות מחוז תל אביב, הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום בעיר, כתב אישום כנגד יהונתן אללוף (40) מתל אביב, זאת לאחר שהחזיק כ- 1300 תמונות וסרטונים של חומרי תועבה בהם נראים קטינים ופעוטות, ובשתי הזדמנויות שונות אף הציע לקטינים, כבני 11, לקיים עמו מגע מיני בתמורה לתשלום.

מכתב האישום שהוגש על ידי עורך הדין אלעד דיין, עולה כי בטלפון הנייד של אללוף נמצאו כ-1300 תמונות וסרטונים הכוללים חומרי תועבה, אשר בהם מופיעות דמויותיהם של קטינים ופעוטות בעירום (חלקם מתחת לגיל 10), כשהם מבצעים אקטים מיניים בינם לבין עצמם או עם בגירים. עוד עולה מכתב האישום כי בחודש יולי האחרון פנה אללוף לקטינה שהמתינה בתחנת אוטובוס שסמוכה לביתו, והציע לשלם לה סך של 200 ₪ אם תסכים שיבצע בה מעשה מגונה.

כחודשיים לאחר מכן, עת נסע אללוף באוטובוס בת"א, הבחין בקטין שיורד מהאוטובוס וירד בעקבותיו. אללוף שמע כי הקטין משוחח בטלפון עם אמו ומספר לה שאין לו איך לשלם על הנסיעה הביתה, פנה אליו והציע לשלם לו עבור מונית או נסיעה באוטובוס. הקטין סירב בתואנה שמגיעים לאסוף אותו, ובהמשך הציע לו אללוף לשלם לו סך של 200 ₪ בעבור כך שיאפשר לו לבצע בו מעשה מגונה. משסירב הקטין להצעתו, עזב אללוף את המקום והלך לביתו הסמוך, שם נעצר על ידי שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו למקום בעקבות תלונת הקטין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום (מצ"ב) מייחס לאללוף עבירות של החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, ניסיון מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 וניסיון מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14. במקביל, הגיש עו"ד דיין בקשה להארכת מעצרו של הנאשם (מצ"ב), במסגרה טען כי: " נראה שרק במזל נמנעה פגיעה משמעותית וקשה של המשיב בקטינים שבסביבתו ולא תהיה זאת הפרזה לתאר את המשיב "כפצצה מתקתקת" במובן זה ".

אילוסטרציה

Back to top button