מבזקיםתאונות דרכים

הרוג ושלושה פצועים בתאונת דרכים קטלנית בין תקוע לנוקדים

ארבעה בני אדם נפצעו לפני זמן קצר (ראשון) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב פלשתינאים, בכביש 351 בין תקוע לנוקדים. חובשים ופראמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואי של צה"ל, קבעו את מותו של גבר כבן 30, העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים גבר כבן 50 במצב קשה, לאחר שהיה לכוד. שני פצועים נוספים פונו על ידי הסהר האדום לשטח הרשות בבית לחם.

חובש רפואת חרום במד"א יצחק פריד, סיפר: "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין שני כלי פלשתינאים שבכל רכב היו נהג ונוסע, באחד הרכבים נלכד גבר כבן 30 מחוסר הכרה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק בסיוע רופא צבאי ניסינו להעניק לו טיפול רפואי תוך חילוצו מהרכב, ולאחר שחולץ קבענו את מותו. במקביל הכוחות שלנו יחד עם כוח רפואה של צה"ל והסהר האדום העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 50 במצב קשה ופנינו אותו לבית חולים, אמבולנס של הסהר האדום שהגיע פינה 2 פצועים לבית לחם."

לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית יהודה פעלו בזירה לחילוץ שני לכודים בתאונת הדרכים לאחר שנלכדו ברכב המרוסק. סמל יוסף אלעזר מפקד הצוות: "עם ההגעה למקום התאונה זיהינו זירה מורכבת וקשה. במקום היו כארבעה כלי רכב מעורבים עם קינמטיקה קשה. לאחר הערכת מצב ראשונית בזירה עלה כי ישנם שני לכודים, האחד פצוע קשה והשני הרוג לדברי גורמי הרפואה. מייד התחלנו בפעולות לחילוץ הפצוע, בשיתוף פעולה עם לוחמי אש מהרשות הפלסטינית. עם סיום פעולות החילוץ והעברת הפצוע לטיפול גורמי הרפואה ביצענו פעולות חילוץ של ההרוג."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שמעון אוזן חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב. אחד מהנוסעים ששהה באחד מכלי הרכב נהרג במקום עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו בזירה סיוע ראשוני לגבר כבן 50 שנפצע קשה ולשני צעירים שנפצעו בינוני".

יחזקאל אבן חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "מהזירה פונה הפצוע קשה במסוק להדסה עין כרם. כמו כן שני נפגעים בינוני פונו ע"י הסהר האדום לבית חולים בבית לחם".

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז יו"ש

Back to top button