חדשות הארץמבזקים

בסוף השבוע עברו לסיני כ-10,000 בני אדם, החניון שהקצתה עיריית אילת התמלא

לקראת חג הסוכות, התמלא החניון לטווח ארוך שהקצתה עיריית אילת לטובת העוברים לסיני, ורובם כיבדו את הסדרי החניה שנועדו להשאיר את החניות ברחבי העיר פנויות עבור תושבי העיר והנופשים בה.

עדיין, במהלך השבוע האחרון, מיום כיפור ועד היום (ראשון), ניתנו 1,017 דו״חות ונגררו 58 רכבים, ברובם העוברים לסיני שחנו בניגוד לחוק. בהתאם להנחית ראש העירייה – אלי לנקרי, מושם דגש על אכיפה כנגד חניה בשכונות העיר בדגש על עוברים לסיני החונים את רכבם במשעולים ותופסים את חניות התושבים.

כאמור, על מנת להשאיר את מקומות החניה ברחבי העיר, פנויים עבור תושבי העיר והנופשים בה, חל איסור חניה לילית לאורך רצועת החוף הדרומית, ברחבות העפר ובמשעולים ברחבי העיר, לרבות סימון מדרכות בכחול לבן בכל העיר, שהחל כבר בצירים מרכזיים. לטובת העוברים לסיני, העמידה העירייה חניון לטווח ארוך בשטח הצפוני של שדה התעופה הישן הכולל כ 2,000 מקומות חניה, בעלות יומית של 25₪ ליום. לרשות בעלי הרכבים אף העמידה העירייה מדחן מיוחד בו ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בנוסף למדחנים רגילים ותשלום בפנגו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסוף השבוע האחרון עברו לסיני, כ 10,000 איש, רובם חנו כחוק. בעירייה מקווים, כי בחג הסוכות, במהלכו צפויים לפקוד את אילת המוני בית ישראל, יחנו העוברים לסיני כחוק וישאירו את החניות בעיר עבור תושבי העיר והנופשים בה.

צילום: דוברות עיריית אילת
צילום: דוברות עיריית אילת

Back to top button