טיוליםמבזקים

"חריג יהודי": אלפי מתפללים צפויים לפקוד במהלך החג וחוה"מ את מערת המכפלה

משטרת ישראל השלימה היערכותה לקראת ערב חג סוכות וחול המועד ביהודה ושומרון. תקופה זו מאופיינת בריבוי מטיילים הפוקדים את אתרי הטבע, הפארקים, הנחלים ומסלולי ההליכה באזור מדבר יהודה, גוש עציון והשומרון.

בתוך כך, נערכות יחידות החילוץ של המשטרה להעניק סיוע ומענה במידת הצורך ולאפשר למטיילים לשהות ולסיים את טיולם בבטחה.

בימים אלו מרחב יהודה השלים את היערכותו לקראת חג הסוכות וימי חול המועד, במהלכם יפקדו המוני בית ישראל את גזרת חברון – מערת המכפלה , דרום הר חברון, עציון וגזרת מעלה אדומים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מטרת ההיערכות המשטרתית המוגברת היא להבטיח כי כל אזרח בישראל יוכל לטייל, לבלות ולחגוג בבטחה את חג הסוכות ובעת מצוקה משטרת ישראל ערוכה לתת את המענה הנדרש, כולל יחידות החילוץ.

במהלך החג, בימי חול המועד בימים רביעי וחמישי 12-13.10 צפוי להתקיים בגזרת חברון במערת המכפלה "חריג יהודי". בימים אלו ישנו צפי להגעת אלפי מתפללים למערת המכפלה, המשטרה, לוחמי מג"ב, מתנדבים וכוחות צה"ל יערכו לשמירת הסדר הציבורי ולמתן מענה לציבור ולמשתמשי הדרך.

כמו כן, בימים אלו יתקיימו הסעות ציבוריות מיוחדות מחניון טדי בירושלים למערה (קו 201) ובנוסף לבאים לקריית ארבע ברכבים פרטים, לא ניתן יהיה להגיע לגזרת המערה וניתן יהיה לחנות בחניונים מוסדרים בקריית ארבע ולעלות על שאטלים (קו 21)

יש להתעדכן באפשרויות ההגעה לגזרה באינטרנט , וברשתות המדיה השונות.

במשטרה קוראים לציבור להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים במקומות הומי אדם, בצירי התנועה ואירועים חריגים.

משטרת ישראל מאחלת לכל בית ישראל חג סוכות שמח ובטוח.

סמוך למערת המכפלה. צילום: מארק ניימן , לע"מ

Back to top button