מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: נתין זר מירוחם אנס אישה שעבד עמה תוך איומי סכין

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד פילמון מוגוס בן ה-31, נתין זר המתגורר בירוחם, החשוד שאנס באיומי סכין מתלוננת עמה עבד.

מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין רחל חלק, עלה כי הנאשם והמתלוננת עבדו יחד במתחם צימרים, וכחלק מעבודתם לנו בחדרי מגורים נפרדים זה מזו. באחד מהבקרים במהלך חודש ספטמבר יצר מוגוס קשר עם המתלוננת וטען כי עליו לערוך חיפוש אחר חומרים אסורים בחדרה. לאחר שהמתלוננת הסכימה לחיפוש במגוריה, נכנס הנאשם לחדרה כשהוא מצויד בסכין שהוסלק במכנסיו.

על פי כתב האישום, מספר דקות מרגע כניסתו החל הנאשם לחנוק את המתלוננת תוך שהוא מאיים עליה בסכין, אז הנאשם הדף את המתלוננת לעבר המיטה הפשיל את מכנסיו, איים על המתלוננת: "אני אהרוג אותך עכשיו, תורידי מכנסיים יא ש***ה" ואנס אותה למרות התנגדותה ותחנוניה כי יפסיק. לאחר ביצוע מעשיו, מוגוס צילם את המתלוננת כשהיא עירומה, ואיים עליה שאם תתלונן או תספר על המקרה, הוא יפרסם את התמונה בתפוצה רחבה ויהרוג אותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשה להארכת מעצרו שהוגשה במקביל טענה עורכת הדין חלק כי מדובר בעבירת אינוס ברף חומרה גבוה ביותר, תוך איומים ותוך שימוש בכוח ובנשק קר ובאמצעות שימוש באמתלה וניצול היותה של הקורבן לבדה בעת ביצע בה המשיב את המעשים בכוח ובאכזריות. לכל אורך המעשים המשיב לא נענה לתחנוניה של המתלוננת כי יחדל ממעשיו, בעל אותה בכוח ואיים עליה כי לא תספר על המעשים לאיש. אכזריותו ומסוכנותו של המשיב זועקות ממעשיו החמורים שביצע במתלוננת, שהייתה קורבן מזדמן עבורו ונפגעה קשות ממעשיו.

כתב האישום מייחס למוגוס עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות, איומים, פציעה ופגיעה בפרטיות.

אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button