מבזקיםפוליטי / מדיני

נשיא המדינה לאחר הפיגוע הקשה בשומרון: "נמשיך להיאבק בטרור ללא פשרות"

שמו של הלוחם שנהרג בפיגוע הירי שאירע היום (שלישי) בשומרון הותר לפני זמן קצר לפרסום, סמל ראשון עידו ברוך ז"ל. נשיא המדינה, יצחק הרצוג, פרסם את תנחומיו למשפחתו, גם השר לבטחון פנים, עמר בר לב, פרסם את תגובתו לפיגוע הנורא, כמו כן שר המשפטים גדעון סער ושר התרבות והספורט, חילי טרופר.

התייחסות נשיא המדינה לפיגוע: ״משתתף באבל הכבד של משפחתו של לוחם סיירת גבעתי, סמל-ראשון עידו ברוך ז״ל, שנפל בפיגוע קשה סמוך ליישוב שבי שומרון. נמשיך להיאבק בטרור ללא פשרות. מחזק את כוחות הביטחון וסומך עליהם ומייחל לימים שקטים יותר.״

סגן רה"מ ושר המשפטים גדעון סער בטוויטר: "אני מבקש לשלוח את תנחומי למשפחתו ולחבריו של הלוחם סמ״ר עידו ברוך, שנפל היום בפיגוע סמוך ליישוב שבי שומרון. אני משתתף בצערה של המשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. ישראל תוסיף להלחם בטרור ותגבר עליו. יהי זכרו ברוך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב: "‏קיבלתי בצער גדול את הבשורה הקשה על נפילתו של סמ"ר עידו ברוך ז"ל, לוחם סיירת גבעתי, שנהרג בפיגוע ירי בשומרון. כוחות הביטחון יגיעו לכל מחבל שהיה מעורב בתיכנון ובביצוע הפיגוע, ויניחו עליו את ידם. אנו נחושים להמשיך להכות בטרור בכל מקום ובכל זמן. אני משתתף באבלה הכבד של משפחת ברוך".

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: ״צער גדול עם הידיעה על מותו של סמ״ר עידו ברוך אשר נפל בעת מילוי תפקידו. אני מבקש לשלוח תנחומים וחיבוק למשפחתו בשעה הקשה הזו. משפחתו האצילה בחרה לתרום את איבריו של עידו, שהחזיק בכרטיס אדי. גם במותו מהווים עידו ומשפחתו מופת עבור כולנו. כוחות הביטחון וצה״ל ימשיכו להילחם בטרור ואני משוכנע כי ישימו ידם על המרצחים בזמן הקרוב.״

ארכיון. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

Back to top button