צרכנות

התחדשות עירונית בישראל

קרדיט תמונה: FREEPIK

היום ניתן למצוא בארץ מגוון רחב של פרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית. יש לזכור כי כמות האנשים בארץ רק הולכת וגדלה עם השנים, לכן חשוב לתת על כך את הדעת ולספק את כמות יחידות הדיור הדרושה לאוכלוסייה הקיימת. כולנו מכירים את יוקר המחיה ואת המשבר בעולם הנדל"ן, מאחר וכמות הדירות הקיימת היום בשוק אינה מספיקה לביקוש, שנמצא במגמת עליה מתמדת. לכן התחדשות עירונית בישראל מהווה את אחד הפרויקטים המהותיים ביותר, המתרחשים בכל חלקי הארץ, במטרה לספק את ההיצע הדרוש ולשפר את איכות החיים של הדיירים בבניינים הישנים. חברת ענב נדל"ן נחשבת לאחת החברות הגדולות, המוכרות והאיכותיות בעולם ההתחדשות העירונית, מאחר והיא מחזיקה בניסיון רב בתחום וידועה בשקיפות ובאמינות הגבוהה שלה.

התחדשות עירונית בישראל – על מה חשוב לתת את הדעת?

התחדשות עירונית נועדה לספק מענה איכותי לצרכים ההולכים וגדלים של האוכלוסייה בארץ, מאחר והיום ישנו צורך דחוף בדירות נוספות, פארקים, מתנסים ושאר השירותים הנדרשים עבור תושבי השכונה. באמצעות התחדשות עירונית ניתן להרוס את הבניינים הישנים ולהוסיף דירות חדשות ועל ידי כך לייצר מהלך  המאפשר לכולם להרוויח, לדיירים מצד אחד שמקבלים דירות חדשות, נגישות בסטנדרט בניה גבוה , לקבלן הנהנה מדירות חדשות למכירה בשוק החופשי והן למועצה המקומית, המרוויחה קו נוף חדש ויפה יותר. במקום להתמודד מול בניינים ישנים ומתפוררים, העלולים לסכן את הדיירים ואת עוברי האורח במקום, המועצה המקומית מקבלת בניינים מתוחזקים ושמורים וכמובן עלייה משמעותית באיכות החיים בשכונה. אך על מנת ליהנות מכל היתרונות האלו, יש צורך לעבוד עם חברות בעלות ניסיון מוכח בתחום. חברת ענב נדל"ן מחזיקה בניסיון רב שנים בפרויקטים מורכבים, הכוללים מאות ואלפי יחידות דיור. החברה נהנית מבסיס כלכלי איתן והיא מסוגלת להבטיח את הצלחת הפרויקט.

החשיבות של התחדשות עירונית בישראל

חברת ענב נדל"ן ידועה בתור אחת החברות המומלצות ביותר בעולם ההתחדשות העירונית, מאחר והיא מכירה היטב את התחום ויודעת בדיוק כיצד לנווט בו. היא מקדמת עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית, תוך כדי התמחות בפרויקטים מורכבים של פינוי בינוי. החברה ניצבת בחוד החנית, בזכות השינוי שהיא מובילה בסביבה האורבנית והיקפי הפרויקטים המהותיים שהיא לוקחת על עצמה. החברה מסוגלת להפוך כל שכונה ישנה ומנומנמת לשכונה אטרקטיבית, המעלה משמעותית את הערך של הנכסים המצויים בתחומה. פרויקטים מסוג זה מובילים לשדרוג התשתיות, מבני הציבור והפארקים באזור, במטרה לעודד כניסה של אוכלוסייה איכותית, שתחזק את פני השכונה. מדובר על חברה המובילה עשרות פרויקטים מגוונים בתחום ההתחדשות העירונית, כולל פרויקטים בתחום המגורים, המסחר והתעסוקה בכל רחבי הארץ. החברה מסייעת להתמודד עם התופעה ההולכת וגדלה של מבנים מסוכנים ומאפשרת לשפר את איכות החיים של כל הדיירים במקום. חברת ענב נותנת דגש כבר בשלב התכנון לרווחת הדיירים  וברוב הפרויקטים שלה ניתן למצוא חדרי כושר המיועדים לדיירי הבניין, חללי עבודה משותפים, חדרי דיירים, בריכות פרטיות ועיצוב ייחודי ומקורי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button