חדשות הארץמבזקים

רבים הגיעו להפנינג סוכות בנקודת ההתיישבות החדשה: "למול האויבים צריך להילחם באומץ"

מספר רב של אנשים הגיעו היום (רביעי) להפנינג בנקודת ההתיישבות החדשה של תנועת נחלה 'גופנה', הממוקמת ליד נחליאל בבנימין. המשפחות, אשר הגיעו מכל רחבי הארץ נהנו מסיורים וממגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה ולאחר מכן, התקיימה עצרת התיישבות גדולה ועוצמתיות, בה נכחו שורה מכובדת של רבנים ואישי ציבור.

בעצרת השתתפו: הרב שמואל אליהו, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, חבר הכנסת שמחה רוטמן, חברת הכנסת מיכל וולדיגר, מועמד הציונות הדתית אוהד טל, מועמדת עוצמה לישראל לימור סון הר מלך, יו"ר תנועת נחלה דניאלה וייס, יו"ר תנועת נחלה צבי אלימלך שרבף ועוד רבים.

רבה של העיר צפת, הרב שמואל אליהו: "יש מצווה בחג לשמוח בסוכות, מה עושה שמחה לבנאדם יותר מאשר לבוא ולראות יישוב חדש שקיים? זו היא השמחה הכי גדולה. בתפילת מוסף אנחנו מתפללים שהקב"ה יחזיר אותנו לארץ ישראל בשמחה. מי שרוצה לראות שמחת עולם, שיבואו לגופנה. עם ישראל צומח, חי, פורח, בונה את ארץ ישראל. לא קופא על שמריו. גופנה אולי כרגע קטן בגודל, אבל הוא ענק בחשיבות שלו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: "בחג הסוכות הזה, אויבנו מנסים להלך עלינו אימים, להפחיד אותנו, ואנחנו שמחים ביישוב ארץ ישראל. מדהים לראות אלפי אנשים באים לנקודות ההתיישבות השונות, בעז"ה נשמח בשמחת אבן הפינה שלהם".

חברת הכנסת ממפלגת הציונות הדתית, מיכל וולדיגר: "לראות את כולכם פה, זה פותח את הלב. הייתי פה בחודש תמוז, ואני מקווה שבפעם הבאה שאגיע, כבר יהיו פה בתי קבע ונוכל להצהיר על יישוב חדש".

יו"ר תנועת נחלה, דניאלה וייס: "מה שקורה כאן זו בדיוק השיטה להקים יישובים חדשים. אנחנו זורעים זרעים, תוקעים יתידות ומקימים סוכות וכך צומח יישוב שהופך לעיר. כל אחד מהמקומות שעברתי דרכו, היה פעם גופנה. גופנה תהיה עיר בישראל".

האירוע הגדול בגופנה הינו חלק משרשרת אירועים אשר מתקיימים לכל אורך חג סוכות בנקודות התיישבות חדשות רבות של תנועת נחלה.

צילום: תנועת נחלה
צילום: תנועת נחלה
צילום: תנועת נחלה
צילום: תנועת נחלה

Back to top button