מבזקיםמשפטי/פלילי

מאבק בפשיעה: נתפסו אמצעי לחימה בכפר קאסם

המשטרה חשפה היום (חמישי) בכפר קאסם במסגרת האכיפה המוגברת נגד מחוללי פשיעה בחברה הערבית, אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק ועצרה תושב המקום בחשד להחזקת פריטי האמל"ח.

שוטרי תחנת המשטרה בכפר קאסם ולוחמי מג"ב בצעו היום פעילות מבצעית מוגברת בעיר, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים. בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד בבית בעיר, בסיוע יחידת הכלבנים של מחוז מרכז וחבלני המשטרה, במסגרתה חשפו 2 אקדחים,2 רימוני הלם, מחסניות, משתיק קול ועשרות כדורי תחמושת.

בתום החיפוש עצרו השוטרים את מחזיק המקום, תושב כפר קאסם בן 30, בתום חקירתו ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם להביאו בהמשך בפני שופט בבקשה להאריך את מעצרו. חבלני המשטרה סרקו את המקום ובחנו את פריטי האמל"ח, על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה נוספת לציבור, ובסיום הועברו כלל המוצגים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "תפיסת אמצעי הלחימה היום, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז".

צילום: דוברות משטרת ישראל

Back to top button