מבזקיםפוליטי / מדיני

סערת בן גביר ושליפת האקדח: הח"כים הערבים תקפו – "פצצת זמן מתקתקת"

חה"כ איתמר בן גביר עורר אמש (חמישי) סערה ענקית לאחר שנצפה שולף אקדח בשייח ג'ראח בירושלים, לאחר שמספר פורעים ערבים שהיו במקום יידו אבנים לעברו.

מיד עם פרסום האירוע, חברי כנסת מהשמאל הגיבו ותקפו בחריפות את המעשה. חה״כ עלי סלאלחה ממפלגת מרצ אמר כי ״בן גביר זאת חבית חומר נפץ שתתפוצץ לכולנו בפנים ב-1 לנובמבר אם לא נתעורר. החברה הערבית חייבת לצאת מהשאננות ולהצביע מרצ כדי להשאיר את האלימות והגזענות של בן גביר בספסלי האופוזיציה. מזרח ירושלים זו רק ההתחלה. האיש הזה רוצה להבעיר את כל המזרח התיכון. הפעם אסור לנו לטעות, מחר הוא ישלוף את הנשק מול כולנו, המעשים הללו יכולים להוביל את המדינה לשומר חומות 2. חייבים לשלול לו את הנשק ולעצור את הטירוף הזה״.

חברת הכנסת עאידה תומא-סלימאן ממפלגת חד"ש תקפה אף היא וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "בן גביר אמר בבוקר בווינט שצריך לירות ירי חי, והערב הוא שולף אקדח בשייח ג'ראח. מקומו בכלא לא בכנסת!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתוך עמוד הטוויטר של עאידה תומא-סלימון. @AidaTuma

"בן גביר שולף אקדח על חפים מפשע. הוא סכנה אמתית לציבור! המשטרה היתה צריכה לעצור אותו לא לגבות אותו. פצצת זמן מתקתקת, צריך לשלול את הנשק מהכהניסט הזה בדחיפות." כתב יו"ר רשימת חד"ש- תע"ל, חבר הכנסת איימן עודה.

ארכיון. צילום: ערוץ הכנסת

לא רק חברי הכנסת הערבים התרעמו, חה"כ יוליה מלינובסקי ממפלגת ישראל ביתנו כתבה: "לבן גביר "הגיבור הגדול" יש אומץ לשלוף אקדח על טרוריסטים ערבים כשהוא מוקף בשוטרים, מאבטחים וצלמי פפראצי- איתמר סופרמן לא פחות ולא יותר, אבל כשטרוריסטים חרדים עושים לינץ' בחיילת בבית שמש? השפן נכנס למחילה מרוב פחד ולא מוציא מילה אחת של גינוי. ממש רמבו."

חברת הכנסת מיכל רוזין ממפלגת מרצ כתבה: "בריון ששולף נשק על אזרחים ומסכן חיי אדם- מקומו לא בכנסת! עוד הוכחה שתומך כהנא וגולדשטיין לא באמת השתנה למרות החליפה ומתק השפתיים. כבר פניתי השנה לקצין הכנסת לקחת את נשקו של בן גביר לפני שיקרה אסון. אקדח שהופיע במערכה הראשונה יירה במע׳ האחרונה.עלינו מוטלת האחריות למנוע את זה בקלפי".

Back to top button