חדשות חוץמבזקים

מחריד: בן 15 רצח את אחיו ועוד 4 בני אדם בארה"ב

הרשויות בארצות הברית חשפו בסוף השבוע כי האדם שרצח בלילה שבין חמישי לשישי (שעון ישראל) חמישה אנשים בטבח בצפון קרוליינה הוא נער בן 15 – עובדה שרק מגבירה את הזעזוע מהירי, האחרון בשורה בלתי-נגמרת של תקריות אלימוּת נשק בארה"ב כולל בפלורידה , כאשר שני נהגים רבו בכביש וירו זה בבתו של זה.

"עדיין לא ברור המניע למעשיו של אוסטין תומפסון בצפון קרוליינה" אמרו הרשויות. תחילה ירה באחיו ג'יימס, אחר כך הרג את השכנה ניקול שעמדה במרפסת ואת הכלב שלה. בהמשך רצח שוטר שהיה בדרך לעבודה, אם ל-3 וצעירה שעמדה להינשא בעוד שבועיים. הארוס שנשאר לבד: "עולמי חרב עליי". זה הטבח ההמוני ה-25 השנה, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הגיב לאירוע הנורא: "מספיק, התאבלנו די".

הטבח שאירע בעיר ראלי , החל בסביבות השעה 17:00 ביום חמישי לפי השעון המקומי (שעון ישראל) כאשר הנער, שהשתמש ברובה, פתח באש בשכונה במרכז העיר ומשם המשיך לשכונה הנמצאת בסמוך לשביל מטיילים ורוכבים פופולרי בשם Neuse River Trail. תחילה רצח את אחיו ג'יימס תומפסון בן ה-16, תלמיד תיכון, ואחר כך ירה למוות בשכנתו ניקול קונורס בת ה-52, שנורתה בשעה שעמדה במרפסת ודיברה עם שכנתה. הוא רצח גם את כלבה של קונורס, סאמי, ופצע קשה את השכנה שאיתה שוחחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מכן רצח היורה תומפסון את גבריאל טורס בן ה-29, שוטר לא-בתפקיד שהיה בדרך לעבודה; את מארי מרשל בת ה-34, שיצאה לטיול עם הכלב והייתה אמורה להינשא בעוד שבועיים; ואת סוזן קרנץ בת ה-49, אם לשלושה שנורתה בזמן שהתעמלה. בזמן הטבח התקשרו עדי ראייה למשטרה ודיווחו כי היורה לבוש מדי הסוואה ונושא תרמיל על גבו, ואחד מהם העיד: "הוא נראה בן 13". הנער עצמו, שלפי התקשורת האמריקנית שמו אוסטין תומפסון, נורה על-ידי המשטרה ומאושפז במצב קשה.

אילוסטרציה. Image by F. Muhammad from Pixabay

Back to top button