מבזקיםמשפטי/פלילי

רעול פנים נתפס "על חם" מיידה אבנים ונעצר לאחר הכוונת התצפית | צפו בתיעוד

שוטרי מחוז ירושלים וכוחות תגבור משטרתיים, המשיכו לפעול גם במהלך סוף השבוע האחרון בהיערכות מוגברת, במזרח ובעוטף ירושלים. זאת עם מגוון כוחות ואמצעים לשמירת הסדר והבטחון ברחבי העיר. על פי המשטרה, בסוף השבוע האחרון, פחתו באופן משמעותי היקף הפרות הסדר במזרח ירושלים.

מאז חג סוכות, עצרה המשטרה למעלה מ-50 חשודים בגין מעורבותם בהפרות סדר, כאשר מרביתם קטינים וחלקם נתפסו בשעת מעשה. כמו כן, מבוצעים כל העת גם מעצרים של חשודים שנטלו חלק בהפרות סדר שהיו בשבוע שעבר. כך למשל הלילה (ראשון), שוטרי יס"מ של מחוז ירושלים, יחד עם לוחמי מג"ב, עצרו בבתיהם שבמזרח ירושלים, חמישה חשודים שהיו מעורבים בהפרות סדר בימים האחרונים במספר מוקדים במזרח העיר, זאת לצד חשודים נוספים שנעצרו בסופ״ש.

בנוסף, נעצרו מספר חשודים ביידוי אבנים והפרת סדר בשייח׳ ג’ראח הלילה, כשאחד מהם נתפס מיידה אבנים בשעת מעשה ונעצר לאחר הכוונה של תצפיתני משל״ט מחוז ירושלים כפי שניתן לראות בתיעוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כלל העצורים הועברו לחקירה במפקדת החקירות המשימתית שהקים מפקד מחוז ירושלים בתחילת חגי תשרי וכן ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

בנוסף, חמ״ל התודעה המשולב של מחוז ירושלים שפועל בשבועות האחרונים לניטור וטיפול בתכני הסתה, אלימות, תמיכה הזדהות וכוונות טרור ברשתות החברתיות- ממשיך בפעילותו גם בימים אלו.

מהמשטרה נמסר כי "במהלך חג שמחת תורה, מחוז ירושלים של משטרת ישראל ימשיך בפעילות מוגברת ופריסה רחבה לשמירת הביטחון והסדר ולאכיפת החוק. לצד מאמץ מרכזי זה, המשטרה תמשיך לפעול באופן יזום, נחוש והתקפי עם יתר כוחות הביטחון ללכידת המחבל שביצע את פיגוע הירי הרצחני לפני כשבוע במחנה הפליטים שועפאט, ובד בבד למעצרים נוספים של מחוללי האלימות, פורעי חוק ומפרי סדר באשר הם."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button