מבזקיםפוליטי / מדיני

בל"ד בעתירה לוועדת הבחירות: גורמים ממפלגות הימין והמרכז מנסים להתערב בבחירות

מפלגת בל״ד, בראשותו של חה"כ סאמי אבו שחאדה, עתרה לוועדת הבחירות המרכזית, בטענה כי גורמים ממפלגות הימין והמרכז מנסים להתערב בבחירות ולפגוע בניגוד לחוק במפלגת בל״ד באמצעות הפצת מסרונים אנונימיים.

מפלגת בל״ד בראשות סאמי אבו שחאדה, עתרה היום א׳ 16/10/22, בפני ועדת הבחירות המרכזית בבקשה לחשוף את זהות הגורמים העומדים מאוחרי הפצת עשרות אלפי הודעות ס.מ.ס ממקור אנונימי, במסגרת קמפיין שמטרתו להטות את דעת הקהל בקרב הבוחרחם הערבים, ולפגוע בסיכויי בל״ד בבחירות ע״י הכפשת יו״ר המפלגה סאמי אבו שחאדה באופן אישי.

בבקשה נטען כי ״תעמולת הבחירות השקרית הזו מצטרפת לקמפיין רחב היקף וידיים המנוהל ע״י מפלגות ציוניות מימין וממרכז המפה הפוליטית, שהצטרפו יחדיו לבקשת פסילה הניכרת בדלותה, כפי שקבע בית המשפט העליון בהחלטתו שהפכה את החלטת הפסילה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהנהלת הקמפיין נמסר: שימוש באמצעים פסולים ולא חוקיים באמצות שליחת מסרונים אנוניים מעיד על התעצמות כוחה של בל״ד שהולכת להיות הפתעת הבחירות, ודבר זה גורם לדאגה רבה בקרב המפלגות הציוניות השואפות להקים ממשלה באמצעות שימוש ציני במפלגות הערביות. את העתירה הגישו בשם בל״ד עו״ד עלאא מחאג׳נה ועו״ד סלימאן שאהין.

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

Back to top button