מבזקיםפוליטי / מדיני

מפלגת מרצ בקמפיין אגרסיבי לקראת הבחירות: "המחנה שלנו לא מוכן לקחת צ'אנס"

מפלגת מרצ תצא החל ממחר (שלישי) בקמפיין הסופי שלה, לקראת הישורת האחרונה של הבחירות. עיקר הקמפיין הוא סביב הטענה: "זה 61 עם ביבי ובן גביר או 61 עם מרצ."

לטענת המפלגה, הקמפיין מבוסס על מחקרים וסקרי עומק, שקובעים כי תוצאות הבחירות יוכרעו בקולות בודדים, ועל כן כל קול למרצ עשוי להכריע, אם מרצ תהיה בכנסת ובממשלה הקרובה, ואם מחנה השינוי יזכה ל-61 או שנתניהו יקים את הממשלה הבאה.

יו"ר מרצ זהבה גלאון מסרה לאחר פרסום הקמפיין: "בשבועות האחרונים אני מסתובבת בכל הארץ ואני רואה שאננות. מאז שחזרתי, אנשים מרגישים שמרצ בטוחה ולא מאמינים כי נתניהו יביא 61. ‏בדיוק מזה אני חוששת. אני חזרתי למרצ כי ידעתי שרק אם אני חוזרת מרצ חוזרת ויש 61 לשינוי. אבל המחנה שלנו לא מוכן לקחת צ'אנס. אני חורשת את הארץ יום יום ופוגשת אלפי אנשים. כדי להפיל להם אחד אחד אחד את האסימון: הקול שלך יהיה זה שיכריע את הבחירות האלה – אם יש 61 עם מרצ, או שהוא חוזר. אין לנו את הפריבילגיה להישאר בבית ולא להצביע, ואין לנו את הפריבילגיה להצביע למפלגה גדולה שבכל מקרה תהיה בכנסת. כדי שנוכל להכריע את הקרב על הדמוקרטיה הישראלית, ולהתחיל לקדם את הערכים של מרצ – שוויון אזרחי, חופש, צדק חברתי, שלום וסיום הכיבוש – כדי שהאצבע של בן גביר על ההדק לא תהיה האצבע ה-61 לממשלת ביביסטים וכהניסטים עם נתניהו – חייבים להצביע חכם: להצביע מרצ. הקול שלנו יכריע.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תמונות מאושרות לשימוש ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

Back to top button