מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום חמור: סחיטה , איומים ופרוטקשן בבאר שבע

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בב"ש, כתב אישום נגד שלושה נאשמים בגין גביית "דמי חסות" ממאפיה בבאר שבע. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רותם חזן-גרימברג, הנאשמים בילאל אלסאנע, לירן איסטחרוב ודראר אלסאנע, קשרו קשר ובמסגרת הקשר, סחטו את בעל המאפיה באיומים ובכוח לגביית תשלום כספי, בתמורה להגנה על המאפיה.

במשך כחודשיים ובהזדמנויות שונות, הגיעו הנאשמים למאפיה, לקחו מוצרים מבלי לשלם עליהם והציעו לבעל המאפיה הצעות לעזרה בעסק. לאחר כחודשיים בהם ביקרו במאפיה, הגיעו הנאשמים למקום ונאשם 1 אמר למתלונן: "אני חייב לקחת כסף מהעסק הזה, אני לא אשחרר, או שהעסק סגור או שאני מקבל פה משהו, אין כזה דבר באמצע". המתלונן קרא לאנשים קרובים לו על מנת "להפגין נוכחות", אשר ניסו לשכנע את הנאשמים להניח למתלונן. בתגובה, איימו הנאשמים על בעל המאפיה ואחד הנאשמים תקף את הנוכחים במקום ויחד עם נאשם נוסף החלו לגרום נזק לרכבים סמוכים. לאחר מכן, נמלטו הנאשמים מהמקום.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של סחיטה באיומים, סחיטה בכוח, חבלה במזיד ברכב, נזק בזדון לרכוש וגניבה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סחיטה באיומים - פרוטקשן
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button