חדשות הארץמבזקים

"אנחנו הפסקנו לשתוק ולהכיל – על כל פיגוע תהיה תגובה אזרחית"

במטה המאבק שהקימו תושבי 'גב ההר', בעקבות גל הפיגועים האחרון, יצאו הערב (שלישי) בקמפיין רשת תחת הסיסמא "אפס. מפסיקים להכיל את הטרור הערבי".

התושבים דורשים שורה של צעדים ממערכת הביטחון, ביניהם איסוף כלי הנשק בכפרי האזור עד לאחרון שבהם, גירוש משפחות מחבלים והריסת בתיהם. בנוסף הם קוראים למערכת הביטחון לצאת באופן מיידי לפעולה נרחבת נגד קיני הטרור עד להשגת המטרה מבחינתם – אפס פיגועי טרור.

"המטרה שלנו היא ברורה וחד משמעית: אפס אירועי טרור", אומר הערב מנחם בן שחר, ממובילי המחאה, ומצהיר: "בכוונתנו לבצע פעולות מחאה נרחבות על כל פיגוע שיתרחש – קטן או גדול".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"כששותקים על פיגועי אבנים ובקבוקי תבערה ו"מכילים" אותם, הטרור לא נעצר אלא רק הולך ומחריף. אנחנו הפסקנו לשתוק ולהכיל ועל כל פיגוע תהיה תגובה אזרחית. לא נשב בבית ונחכה לרצח הבא", מסר בן שחר.

כזכור, בעקבות גל הפיגועים הנוכחי, במסגרתו בוצעו עשרות פיגועי ירי ומאות פיגועי אבנים ובקבוקי תבערה בכבישים, יצאו תושבי גב ההר למחאה נרחבת מדי יום שכללה חסימות של הכניסות לעיר שכם, שיבוש שגרת החיים של ערביי האזור והפגנות המוניות בהשתתפות מאות תושבים מיישובי הסביבה.

אילוסטרציה. צילום: אברהם שפירא

Back to top button