מבזקיםתאונות דרכים

בן 25 נפצע קשה בתאונת דרכים בכביש 1: "הפצוע שכב בנתיב הנגדי כשהוא מחוסר הכרה"

גבר כבן 25 נפצע לפני זמן קצר (שלישי) בתאונת דרכים שאירעה בכביש 1 ממחלף שפירים לבן גוריון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שמיר-אסף הרופא בבאר יעקב, במצב קשה ולא יציב עם פגיעה רב מערכתית.

החובשים של מד"א רזיאל יוסופוביץ ומאיר שלו שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות היה בסמוך לגדר ההפרדה והפצוע שכב בנתיב הנגדי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לב"ח כשמצבו קשה ולא יציב."

אלי לוינשטיין ויוסף פרנקל חובשים בכירים במד"א – הצלה פתח תקווה סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב, כשאחד מהרכבים הסתחרר והתנגש בגדר ההפרדה . הפצוע שכב בנתיב המקביל במרחק מהרכב כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית ולאחר טיפול ראשוני במקום הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו לא יציב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שלום אביטן חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. בסיוע חובשים נוספים הענקתי סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה לנהג אחד מכלי הרכב רכב (בן 25) שנפצע קשה".

ישראל הורביץ חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לנהג הרכב שנפצע קשה הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שמיר-אסף הרופא שבצריפין כשהוא סובל מחבלות ופציעות רב מערכתיות".

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: דוברות הצלה פתח תקווה
צילום: דוברות הצלה פתח תקווה
צילום: דוברות הצלה פתח תקווה
צילום: אהרן פישר תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button