חדשות הארץמבזקים

המצוד הסתיים: המחבל ממעלה אדומים זוהה כמחבל שביצע את הפיגוע הרצחני בשועפאט

המחבל שביצע את פיגוע הירי הערב (רביעי) לעבר מאבטח בכיכר הכניסה למעלה אדומים, זוהה ואומת כעודאי תמימי, המחבל שביצע את הפיגוע האכזרי במחסום שועפאט ורצח את נועה לזר ז"ל.

ראש הממשלה יאיר לפיד, הגיב לזיהוי המחבל: "מברך את כוחות הביטחון: צה"ל, שב"כ, משטרה ומג"ב על חיסולו של המחבל עודאי תמימי בעת ניסיון לפיגוע נוסף לאחר הפיגוע במחסום שועפט בו נהרגה סמלת נועה לזר ז"ל. לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נשים ידינו על כל מחבל שפוגע באזרחי ישראל וחיילי צה"ל. נפעל ביד קשה וללא היסוס נגד הטרור. אני שולח מכאן איחולי החלמה מהירה למאבטח".

שר הביטחון בני גנץ שיבח את המאבטחים: ״אני מבקש לשבח את המאבטחים שניטרלו את המחבל עודאי תמימי שביצע את הפיגוע בו נפלה סמל נועה לזר ולאחל רפואה שלמה למאבטח שנפצע. העירנות, המקצועיות והנחישות שלהם, מנעה פגיעה נוספת בחיי אדם. נשים את ידינו על כל המחבלים ושולחיהם, נפעל בכל מקום וזמן שיידרש. נמשיך בהגברת הפעילות ובדריכות, ונשמור על ביטחון אזרחי ישראל.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, אמר כי "היה לנו נס ומזל גדול הערב. שני מאבטחים מנוסים ביותר שהיו במחסום הכניסה לעיר ניטרלו את המחבל מייד, באומץ ובתושייה רבה וללא פחד. ברגע שהמחבל החל בירי לעברם, המאבטחים זיהו אותו, ירו בו מייד וניטרלו אותו. מעלה אדומים לא תכנע לטרור. נמשיך לשמור על עצמנו ולא ניתן לטרור לשבש את שכרת חיינו. יחד, מלוכדים, נביס את הטרור".

זירת הפיגוע במחסום שועפאט. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button