חדשות הארץמבזקים

משפחת של נועה לזר ז"ל קיבלה את הבשורה על חיסול המחבל: "הצדק נעשה"

משפחתה של הלוחמת נועה לזר ז"ל, שנרצחה בפיגוע האכזרי שביצע המחבל עודאי תמימי, במחסום במחנה הפליטים שועפאט, קיבלה הערב (רביעי) את הבשורה על חיסולו של המחבל, בידי מאבטחים שנאלצו להשיב באש לאחר שתמימי הגיע לכניסה למעלה אדומים והחל לירות לעברם.

"המשפחה של נועה לזר ז"ל נתבשרה בביתה על חיסולו של המחבל המתועב על ידי המאבטחים במעלה אדומים. משפחת לזר מודה לכוחות הביטחון צה"ל ,שב"כ ,מג"ב, משטרה צבאית והמאבטחים במחסומים, על המאמץ הרב שפעלו ללא לאות למצות את הדין עם הרוצח השפל והמתועב, ועם חיסולו נסגר המעגל והצדק נעשה בצורה מהירה. והמשפחה מודה גם לעם ישראל על התמיכה בה ברגעים קשים אלה." מסרה המשפחה.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב הגיב לאירוע: "שבחים למאבטחים במעלה אדומים שחיסלו את המחבל שהרג את סמלת נועה לזר ז"ל ופצע באופן קשה את המאבטח דוד מורל, שכולנו מתפללים להחלמתו. המאבטחים פעלו במהירות ובנחישות וסיכלו את המשך מסע ההרג של המחבל. נמשיך להיאבק בטרור בכל זמן ובכל מקום ונדע להגיע לכל מחבל. אני מאחל החלמה למאבטח שנפצע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו מסר: "אני משבח את המאבטחים על אומץ ליבם ועל הפעולה הנחושה בנטרול הפיגוע וחיסול המחבל שרצח את סמלת נועה לזר ז״ל. מבקש גם לשלוח איחולי החלמה מהירה למאבטח שנפצע קל. רק ביד קשה נחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל."

ארכיון. צילום: דובר צה"ל

Back to top button