צרכנות

בורשטיין קפה ממליצים על פולי קפה איכותיים

חובבי קפה אמיתיים משתוקקים לכוס קפה, כמעט בכל שעה של היום. הם אוהבים לשתות אותו אך גם לדבר עליו, לחקור אותו ובעיקר להתנסות. אם אתם חובבי קפה, סביר להניח שיש לכם מותג מועדף, ובכל זאת, יכול להיות שעדיין אתם אוהבים לחפש טעמים ייחודיים, תערובות חדשות או פינוקים מיוחדים.

קרדיט תמונה:Canva Pro

זו בדיוק הסיבה שהמומחים של חברת בורשטיין קפה החליטו להמליץ לכם על פולי קפה איכותיים מתוך ניסיון שמבוסס על שנים בתחום. 

פולי קפה מאורו – הפייבורטים של בורשטיין

פולי קפה מאורו איכותיים להפליא והם מגיעים אלינו מאיטליה. המותג האיטלקי הפך לפופולרי ולשם דבר כאשר מדובר בקפה משובח, והוא פועל בתחום החל משנת 1949. בתחילת הדרך הקפה יוצר על ידי אדם אחד (דמטריו מאורו) עם מכונה אחת ועם השנים והביקוש, הוקם מפעל מודרני שנפרש על אלפי דונמים. פולי קפה מאורו מאופיינים עם רמה גבוהה, והתערובות המיוחדות שהחברה יוצרת מבטיחות שכל כוס קפה תהפוך לתענוג ממש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פולי קפה דנסי

בדומה לפולי הקפה של מאורו, גם פולי הקפה של דנסי מגיעים מאיטליה מאחת החברות המובילות בתחום. קפה דנסי משווקת פולי קפה איכותיים החל משנת 1905, על ידי אלפרדו דנסי, שהיה בין חלוצי הקפה הראשונים ותרם להטמעת המנהג של שתיית קפה באיטליה. עם השנים השליטה בחברה עברה לדורות הבאים, שכל דור תרם להפיכת המותג למודרני ומתקדם. כיום פולי הקפה מיוצרים תוך התחשבות בסביבה, הם נרכשים בעסקאות הגונות ויש להם ביקוש נרחב. 

פולי קפה קימבו

פולי קפה קימבו נחשבים לאיכותיים ביותר, ומאוד מוערכים בעולם הקפה. החברה הוקמה בשנת 1963 בנאפולי ומאז ועד היום, פולי הקפה שלה הפכו לפופולריים במדינות רבות ברחבי העולם הודות לניסיון של החברה שהצטבר לאורך השנים ולמחויבות שלה לספק מוצרים משובחים. החברה הוקמה על ידי שלושה אחים שהחלו לקלות פולי קפה במאפייה של אביהם, כאשר הטעם העשיר של הקפה משך אל המאפייה תושבים רבים. ההצלחה הובילה אותם לפתוח חברה שהלכה והתפתחה וכיום מוצרי הקפה שלה פופולריים בכל העולם. 

פרימו ארומה

מותג קפה איטלקי ואיכותי נוסף הוא פרימו ארומה, ולו תערובות ייחודיות וטעימות במיוחד. המייסדים של החברה, פבריציו וקוראדו, החלו את דרכם עם אהבה לקפה, אהבה שאותה השקיעו בכל מוצר ומוצר. תהליך העבודה המוקפד של ייצור הקפה כולל את טעימת היבול בשלב הראשוני על ידי מומחים, קלייתו כך שיעמוד בקריטריונים הנדרשים בדרך ליצירת פרופיל קליה ייעודי. וטחינה מדויקת ששומרת על הארומה ומבטיחה טעם פחות מריר. 

פולי קפה דיאמה

המלצה נוספת לפולי קפה איכותיים, איכותיים ועשירים בטעם המגיעים גם כן מאיטליה. פולי קפה דיאמה לוקחים את חוויית שתיית הקפה לשלב הבא, כשהם משלבים בין חדשנות למסורת, ומבססים את ייצור הקפה על תשוקה ליצור לצרכן הקפה חוויה שלמה ומלאה. החברה פועלת בתחום משנת 1927 והוקמה על ידי רומיאו דוביני ומריו מלגולי, ועם איכות שנשמרה במשפחה והועברה מדור לדור, כיום פולי הקפה שלה מומלצים על ידי מומחי קפה ברחבי העולם. 

אץפ מוזמנים לקפוץ לחנות של בורשטיין קפה בנתניה או פשוט לבקר באתר העסק לבחור את הפייבוריטים שלכם, במחירים משתלמים!

Back to top button