צרכנות

פתרון התקשורת היעיל ביותר עבור עסקים חופשיים

מה עסקים חופשיים כמו מנהלי חשבונות, רואי חשבון, מרפאות פרטיות ומוקדים ענקיים זקוקים לו? כולם צריכים פתרונות תקשורת איכותיים שמייעלים להם את העבודה. המזל בכל העניין הזה, שאנו נמצאים בשנת 2022 וכיום יש המון אפשרויות יעילות וטובות כמו מרכזייה לעסקים העובדת בעזרת מחשוב ענן.

לא תמיד היינו בשנת 2022

לפני קצת זמן, עסקים רבים היו עובדים עם מרכזיות אנאלוגיות אשר היו מחוברות לפתרון נייח הנמצא בתוך העסק והן היו מאפשרות לקבל מספר שירותים דיי מוגבלים. כיום, כאשר אנו נמצאים בשנת 2022 ויש ברשותנו את כל הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, עסקים חייבים לשלב שירותי IT לעסקים אשר מאפשרים להם לקבל יותר ולייעל את העבודה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה זה אומר שרותי מרכזייה לעסקים בענן?

אם בעבר המרכזיות היו אנאלוגיות, הרי שכיום מדובר על טכנולוגיה שונה לגמרי המבוססת על טכנולוגיית הענן. למעשה, במרכזייה כזו, במקום שהמרכזייה תשב פיזית בעסק שלכם, החלק הפיזי שלה יושב בכלל על גבי שרתים שנמצאים בחוות שרתים. אז מה נמצא בעסק? איך המרכזייה פועלת בעסק? למעשה מרכזיית IP לעסקים היא תוכנה וירטואלית שמחוברת לשרתים ומתקנת על מחשבי העסק.

מרכזייה לעסקים הפועלת כך, מאפשרת לכם להימנע מהתקנות לא פשוטות שתופסות בעסק המון מקום. היא מאפשרת לכם לעבור לכל מקום שתרצו בכל עת ומבלי לבצע התקנה חדשה. היא מאפשרת לכם לקבל המון תהליכים שלא היו אפשריים במרכזיות הישנות שבהן הייתה הגבלת מקום. במקרה של מרכזייה בענן, ניתן תמיד להרחיב את המקום בשרת ולהתקין מגוון תוכנות עם מגוון תכונות יעילות. בעזרת המרכזייה ניתן לנהל מוקד ענק של שיחות ללא בעיה כלל ויש המון דברים שתוכלו לבצע כמו העברת שיחות מחוץ לעסק, ניתוב שיחות חכם, קבלת הודעות למייל, פקס למייל ועוד המון פונקציות שניתן להוסיף בלחיצת כפתור בלבד.

האם מרכזייה לעסקים עולה יותר?

נהוג לחשוב שאם מדובר בטכנולוגיה מאוד מתקדמת, היא עולה יותר, אך עצם העובדה שאין התעסקות כלל עם התקנות מסובכות, למעשה מדובר על עלויות חודשיות הרבה יותר משתלמות מהסכומים שהיו משלמים בעבר על המרכזיות האנלוגיות. אם אתם מחפשים פתרון יעיל, חכם שמספק לכם את כל השירותים שאתם צריכים במחירים מצוינים, הרי שאתם חייבים שתהיה לכם מרכזייה כזו בעסק ויפה שעה אחת קודם. פשוט התקשרו לחברה העוסקת בשירותי ענן ומחשוב לעסקים והתקינו מרכזייה לעסקים הפועלת על גבי ענן.

רוצים לקבל מידע על מרכזיה בענן היכנסו בקישור הנ׳׳ל:

https://www.i4net.co.il/מרכזיה-בענן/

Back to top button