מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בשל סכסוך – בן 18 ירה למוות באדם מחוץ לאירוע משפחתי באשדוד

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (שני) לבית משפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד שלומי רביבו (18), בגין רצח בנסיבות מחמירות של ליאור אישטו ז"ל לפני כחודש באשדוד. בן דודו של הנאשם, נדב אבוחצירה (19), מואשם בביצוע עבירות של השמדת ראיה וסיוע לאחר מעשה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכות הדין אלכס דרנבוים ושלומית מלקו, בין הנאשמים, שהינם בני דודים לבין המנוח, היה סכסוך.

בתאריך 8.9.22, הגיעו הנאשמים לאירוע משפחתי ב"גולד לופט" באשדוד, כשאחד מהם נשא עמו אקדח בקוטר 9 מ"מ. לאירוע הגיעו ברכב גם המנוח עם חבריו. בחנית הלופט, נעמד הנאשם מול חלון הרכב בו ישב המנוח וירה שתי יריות, אשר חדרו מבעד לחלון הפתוח של הרכב, פגעו במנוח וגרמו למותו. מיד לאחר מכן, נמלטו הנאשמים מהמקום בריצה ובמהלך המנוסה, זרק היורה את האקדח לתוך שיחים. בהמשך, נמלטו מהמקום באמצעות רכב מילוט, הגיעו לחולון ונתפסו על ידי המשטרה בבית מלון בטבריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכתב האישום צוין, כי הנאשם 1 (שלומי רביבו), גרם בכוונה למותו של המנוח, תוך גרימת סכנה ממשית לנהג ולנוסע הנוסף שהיו ברכב. הנאשם 2 ( נדב אבוחצירא), סייע לנאשם לאחר הרצח ועזר לו בכוונה שיימלט.

התיק נחקר על ידי ימ"ר לכיש

זירת אירוע - רצח - ירי - דקירה - אלימות
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button