מבזקיםמשפטי/פלילי

בן 21 נעצר בחשד לניצול מיני של קטינה ברשת האינסטגרם

במסגרת המאבק בפגיעה וניצול קטינים ברשת יחידה 105 בלהב 433, עצרה הבוקר (שני) בגיר כבן 21, בגין חשד לביצוע עבירת מין חמורה בקטינה באפליקציית האינסטגרם.

במוקד 105- המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, התקבל דיווח על ידי הורה של קטינה שטען כי בתו בת ה-12 התכתבה עם פרופיל באפליקציית האינסטגרם התכתבויות עם תוכן מיני בוטה. מיד עם קבלת הדיווח בוצעו מספר פעולות חקירה והוברר כי הפרופיל שעימו התכתבה הקטינה, הינו פרופיל של חשוד בן 21 תושב אשדוד שהציג עצמו כקטין.

אתמול עם המעבר לחקירה גלויה, החשוד נעצר בחשד לביצוע עבירות מין חמורות, בתום החקירה הובא החשוד לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, שהחליט להשאירו במעצר עד לתאריך 26.10. החקירה מנוהלת בשיתוף פעולה של משרד הרווחה והביטחון החברתי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "יחידה 105 פועלת להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט. ביחידה פועל, בין היתר, מוקד 105- המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות משטרתית במאבק באלימות רשתית לצד נציגי משרדי ממשלה: המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה. המוקד מעניק שירות הוליסטי לציבור בתחום עיסוקה של היחידה. במסגרת יחידה 105 פועלים מפלג חקירות ומודיעין, המפעילים כלים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי קטינים ברשת".

רשת - אינסטגרם - פשע ברשת
Image by Robinraj Premchand from Pixabay

Back to top button