מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בעקבות ויכוח – קטין דקר למוות קטין אחר בשלומי

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לפני זמן קצר (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה, כתב אישום נגד קטין בן 15 מהצפון בגין רצח קטין בן 17 משלומי.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד אורלי רוזנטל, בשעות הלילה בתאריך 23.8.21, נפגשו הנאשם והמנוח בחנות פיצריה בשלומי ובשלב מסוים לאחר שהנאשם עשה תנועה מגונה לעבר המנוח, האחרון נטל סכין ויצא מהפיצריה במטרה להרחיק את הנאשם מהמקום. הנאשם התרחק מעט והמנוח הלך אחריו. בשלב מסוים, שב המנוח לפיצריה, החזיר את הסכין למקומה, ואחריו הנאשם נכנס אף הוא לחנות. המנוח והנאשם המשיכו להתנהל כרגיל, והמנוח מכר לו קופסת סיגריות ושניהם עזבו את הפיצריה כל אחד לדרכו.

בהמשך הלילה הנאשם שלח הודעה מאיימת לטלפון הנייד של קטינה שאותה הכיר המנוח, הקטינה העבירה את ההודעה לטלפון הנייד של המנוח והוא יצר קשר טלפוני עם הנאשם והם קבעו להיפגש. הנאשם והמנוח נפגשו מספר דקות אחרי. הנאשם שהיה מצויד בסכין שהביא מביתו, החביא אותה בכיס מכנסיו ושוחח עם המנוח. במהלך השיחה עם המנוח, לאחר שהמנוח היכה את הנאשם בעורפו, שלף הנאשם את הסכין, ודקר את המנוח 3 דקירות: בגב, בבית החזה ובירך. בעקבות כך, נגרם מותו של המנוח והוא פונה מהמקום לבית החולים כשהוא ללא רוח חיים. הנאשם נמלט לביתו כשבידו הסכין, נכנס למטבח והניח את הסכין בכיור. מיד לאחר מכן, יצא הנאשם מביתו ובהמשך הסגיר עצמו למשטרה באמצעות אביו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

זירת רצח - זירת אירוע - לקייה - ירי
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button