צרכנות

ניקוי חלונות בסנפלינג

קרדיט תמונות canva

כדי לשמור על רמת ניקיון טובה ואסתטית, כדי לנצל את גודל החלונות ואת כמות האור שיכול להיכנס למשרד או לבית שלנו ולהנות מהנוף שנשקף מהחלון – כאשר מדובר במגדל או בניין רב קומות, ניקוי חלונות בסנפלינג הוא שיטה נוחה ויעילה ביחס לאפשרויות האחרות וביחס לתוצאה שלאחר הניקוי.

ניקוי חלונות למגורים או לעסק

כאשר יש חלונות שעוטפים את המגדל שבו העסק או הבית שלנו נמצא, יש חשיבות לשמור ולתחזק את הניקיון  שלהם. עסק עם חלונות עכורים ומלוכלכים לא מסייע ביצירת סביבת עבודה חיובית וחוסם את הגישה שלנו לאור השמש ולנוף הפנורמי שרואים בחלון.

גם כשמדובר בחלונות במגדל מגורים, או במיוחד במגדל מגורים, חשוב שלבית שלנו ייכנס אור שיאיר לנו את הבית ונהנה מהנוף הרחב מהחלון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאשר הבית או המשרד שלנו ממוקמים בבניין נמוך, לרוב החלונות של הבניין יהיו חלונות נשלפים או זזים על מסילה ולכן אין בעיה לנקות אותם מתוך הבניין. קיים אתגר לנקות את החלונות כאשר במגדלים ובניינים רבי קומות בהם החלונות מקובעים למסגרות הבניין ואין אפשרות לנקות את החלונות מתוך הבניין.

לשם כך קמו חברות לעבודה בגובה שמציעות שירות ניקוי חלונות בסנפלינג. ניקוי באמצעות סנפלינג הוא  אחד האפשרויות הפופולריות בישראל והפרקטיות כדי לשמור את החלונות שלנו נקיים ולאפשר לנו להנות מהאור שנכנס הביתה דרך החלון.

רישיון לעבודה בגובה

שירות מקצועי של ניקוי חלונות בסנפלינג מחייב לשמור על בטיחות העובדים ועל עוברי האורח ליד הבניין שלא ייפגעו מציוד ניקיון וציוד סנפלינג. לכן אצלנו בחברת דוד קלין מקפידים על כל תקני הבטיחות בעבודה בגובה. גולש הסנפלינג שמבצע את הניקוי מאובטח בחבל כפול לנקודת עגינה תקינה בגג המגדל, עובד נוסף משגיח למטה שלא יעברו הולכי רגל מתחת לאזור המתוחם שאותו מנקים ועובד שלישי שהוא מנהל מקצועי שמפקח מהגג ומנהל בצורה מתמדת את עבודתו של גולש הסנפלינג.

שירות מקצועי לניקוי חלונות בגובה

כפי שאצלנו בחברת דוד קלין שומרים על רמת מקצועיות גבוהה ובטיחותית של עובדי הניקיון בתחום הסנפלינג שכוללת הדרכות ורישיונות, כך גם אנחנו לא מתפשרים על איכות חומרי הניקוי. אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי בטיחותיים שאינם פוגעים בצבע המסגרות ובאיטום אך גם לא מוותרים על רמת הניקיון של החלונות בסיום העבודה.
חומרי הניקוי שלנו ידידותיים לסביבה, יעילים במיוחד נגד אבק, לשלשת של ציפורים, צבע ושאריות בטון שנדבקו לחלונות. בזכות הניסיון של חברת דוד קלין אנחנו יודעים להתאים את סוג חומר הניקוי המתאים לסוגי הלכלוך השונים (לפעמים יש סוגי לכלוך מורכבים יותר שנגרמים לאחר שיפוץ, איטום, או צביעה של בניין).

דוד קלין – להחזיר את האור למשרד

יש לכם עסק שממוקם במגדל ואתם מרגישים שבגלל החלונות העכורים אתם לא ממצים את הפוטנציאל שלו? באזור המשרד עבר אובך שכיסה את החלונות בשכבת אבק? מקימים מגדל נוסף באזור המשרד שלכם שגורם לכתמי צבע ובטון על החלונות שלכם? התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר וצוות מקצועי בתחום ניקוי חלונות בסנפלינג בדרך אליכם.

דוד קלין – לראות נוף יפה מהסלון

קניתם דירה יד ראשונה מקבלן ושנה אחרי שנכנסתם חלק משאריות הבטון עדיין דבוקים על החלון? כתמי צבע "מקשטים" את מסגרות החלון? התייאשתם לחפש חברות ניקוי חלונות בסנפלינג עם זמינות מיידית לביצוע העבודה? אתם יכולים להפסיק לחפש 😊

דוד קלין, החברה המובילה והותיקה בישראל בתחום ניקוי חלונות בסנפלינג, מעל 15 שנות ניסיון, פריסה ארצית רחבה, מחירים אטרקטיביים וזמינות מיידית לשירותכם עם צוותי ניקוי מקצועיים, ציוד בטיחותי ושיטות ניקוי מתקדמות. התקשרו אלינו או השאירו שם וטלפון בטופס צור קשר באתר שלנו ואנחנו נטפל בכל השאר.

המאמר נכתב ע"י צוות התוכן של צריח מדיה – אסטרטגיה שיווק ומיתוג

 

Back to top button