צרכנות

גרעין הראל מספר על החזרה של המתנדבים לישראל

הפגיעה של הקורונה הייתה כזאת שלכל אחד יצא להרגיש אותה באופן כזה או אחר. גם חוות ומקומות שפועלים בעזרת מתנדביםמ אזורים שונים בארץ הרגישו את הקורונה במלוא עוצמתה. הסיבה לכך היא שהמון מתנדבים מחו"ל נאלצו לחזור לבתיהם, מה שגרם למחסור בידיים עובדות. עד לאחרונה המתנדבים מחו"ל לא חזרו כל זאת בגלל שהם חששו להידבק בקורונה במדינה זרה. גם הישראלים לא מיהרו לצאת לחו"ל מיד עם התפוגגות הקורונה, ורק ב2022 לאחרונה ניתן לראות עלייה גדולה. גרעין הראל הוא גרעין התיישבותי שנמצא בעוטף עזה, שמחכה להתיישבות במקום קבע, שגם נפגע מהפן הזה של הקורונה. לפני הקורונה היו במקום מתנדבים מחו"ל כדרך קבע, שחיזקו את הגרעין והפכו אותו להיות אחד מהמובילים בישראל. אך המציאות השתנה גם בגרעין הראל בדיוק כמו שהיא השתנתה בכל הגרעינים והחוות האחרות,. עכשיו אפשר להגיד בפה מלא כי המתנדבים חוזרים לישראל, וגם אתם יכולים לעזור להתיישבות!

 

המתנדבים חוזרים במלוא העוצמה

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אם לפני כמה חודשים היה ניתן להגיד כי המתנדבים חוזרים אך בעצימות נמוכה. היום אפשר להגיד כי מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה בכל מה שנוגע לעניין הזה. המתנדבים מחו"ל הם כח עבודה שעוזר לתפעל את הגרעין, מהסיבה הזאת חשוב מאוד שהם יחזרו במהרה. אנו יכולים לראות כי הנתונים מתחילים לחזור להיות כפי שהם היו עוד לפני הקורונה עצמה. אומנם עדיין לא מדובר על אותם מספרים בדיוק, אך בהחלט ניתן לראות שיפור מהותי. איך כל המתנדבים מחו"ל מכירים את הגרעין? הם פשוט מגיעים דרך גרעין הראל אינסטגרם. שם הם רואים את הפעילות של הגרעין ואת המתנדבים האחרים שמספרים על החוויה שלהם. העבודה בגרעין הינה מגוונת מאוד, וגם מדובר על עבודה שמביאה איתה סיפוק אדיר. מה שאי אפשר להגיד על כל עבודה במהלך התנדבויות בארץ ובעולם.

 

גרעין הראל מחפש גם מתנדבים ישראלים

זה נכון כי המון מתנדבים בגרעין הראל כמו בשאר הגרעינים הם מתנדבים מחו"ל. אך מה שהופך את הגרעין למיוחד זה השילוב בין אוכלוסיות שונות שנפגשות דווקא במקום הזה. לצד המתנדבים שמגיעים לארץ ממדינות שונות בעולם ניתן לראות גם מתנדבים ישראלים. אנשים שמחליטים כי הם צריכים לעשות מעשה ולתת מעצמם במשך כמה חודשים. מה יכול להיות יותר טוב מאשר לתת לאוכלוסייה שנמצאת בקו החזית, ושתוך כדי מוסיפה דגש על התפתחות אישית, כולל עבודה מודעת, וסדנאות שונות? מוזמנים מאוד לבדוק, ופשוט לבוא לשבוע או כמה שבועות של התנדבות. תוכלו להתנדב לגרעין, להכיר אנשים חדשים, ולצבור חוויות לבתי נשכחות. אנו מזמינים אתכם להסתכל בגרעין הראל אינסטגרם כדי ללמוד מה בדיוק עושים שם. אחרי שתסתכלו על האינסטגרם לא יהיו לכם עוד ספקות. תבינו כי זה המקום המושלם בשבילכם מבלי שיהיו לכם ספקות בנושא הזה.

Back to top button