חדשות הארץמבזקים

צעיר חרדי הותקף בירושלים על פי החשד על ידי ערבי, כאשר ניסה להגן על נער אחר מפניו

צעיר חרדי הותקף אתמול (שלישי) על פי החשד , על ידי צעיר ערבי, כשניסה להגן על נער יהודי שהוטרד על ידי הערבי. הצעיר נסע ברכבת הקלה בירושלים, כאשר באחת התחנות עלה לרכבת צעיר ערבי שהתיישב ליד נער בלבוש חרדי והניח עליו את ידו. הצעיר ‏ביקש‏ מהערבי ‏להסיר ‏את ‏ידו ‏מהנער, תוך שהוא מסביר לו כי הדבר גורם לנער חוסר נוחות.‏ הערבי ‏סירב‏ להסיר ‏את‏ ידו,‏ וניסה ‏להשתיק‏ את‏ הצעיר, כפי שטוען ארגון 'חוננו'.

הצעיר ניסה לסייע לנער ולאחוז ‏בידו ‏של ‏הערבי ‏על-מנת ‏להסירה ‏מגופו.‏ אז, זינק ‏הערבי ‏ממקומו, ‏והחל להכות את הצעיר, על פי החשד מכות נמרצות. ‏בעקבות המכות ניזקק הצעיר לטיפול רפואי. הערבי חדל ממעשיו רק כאשר מאבטחי הרכבת הקלה הגיעו למקום ואחזו בו. הצעיר שהותקף הגיש תלונה על התקיפה במשטרה.

עורך הדין אופיר שטיינר מארגון חוננו המייצג את הצעיר שהותקף מסר: "מדובר ‏במקרה חמור של תקיפה אלימה, על רקע גזעני. על ‏כן, ‏יש ‏לדאוג ‏באופן ‏מיידי למעצרו של‏ התוקף. ‏לאחר‏ מכן,‏ יש ‏למצות את הדין עם‏ התוקף".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התוקף עוכב על ידי מאבטחי הרכבת הקלה. עורך הדין אופיר שטיינר בפנייה למשטרת ישראל: "תקיפה אלימה על רקע גזעני. יש לפעול באופן מיידי למעצרו של התוקף"

נסיבות המקרה נבדקות.

נער חרדי - אמבולנס
אילוסטרציה. צילום: איתן שנור, תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button