טיוליםמבזקים

מטייל ישראלי שהדרדר במצוק בגיאורגיה ושבר את רגלו חולץ והוטס ארצה

כלל ביטוח ופיננסים חילצה מטייל ישראלי שהדרדר במצוק במהלך טרק, באזור הררי בצפון גיאורגיה, עקב סופת שלגים שפקדה את האזור.

שלושה מטיילים ישראליים טסו יחד לגיאורגיה, לטרק באזור צפון המדינה. מזג האוויר השמשי התהפך בן רגע לסופת שלגים והשלושה נאלצו לרדת מהדרך המרכזית בה הלכו, לשביל הליכה צדי. אחד המטיילים החליק במורד המצוק והדרדר, כשבנס נבלם על ידי שיח, אך רגלו נשברה.

שני החברים הנוספים שטיילו עימו, קשרו את חברם הפצוע לעץ והצליחו למנוע את המשך ההידרדרות במורד המצוק, ובינתיים צעדו מרחק של כשלוש שעות עד שהצליחו להזעיק עזרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המטייל שחולץ אושפז בבית חולים בטביליסי שבגיאורגיה, והוטס כבר באותו ערב שוב על ידי כלל לקבלת המשך טיפול רפואי מיטבי, בארץ.

דרור זסלר, משנה למנכ"ל ומנהל מערך התביעות בכלל ביטוח ופיננסים ציין: "כלל עומדת לצד מבוטחיה, דואגת ומלווה אותם ברגעי האמת, ואני שמח כי הצלחנו לחלץ את כל המטיילים בבטחה. עם קבלת ההודעה אודות האירוע, כלל ביטוח ופיננסים הפעילה מיד את חברת החילוץ שלה 'מגן איתור וחילוץ' ששלחה, הן מסוק חילוץ והן צוות חילוץ רכוב בג'יפ, לאזור האירוע וחילצה את הפצוע לבית חולים בטביליסי שבגיאורגיה".

הוא הוסיף: "כבר באותו ערב, הטסנו את הפצוע לארץ לצורך הניתוח והוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם לקבלת המשך טיפול מיטבי. גם בסופת השלגים בנפאל לפני כשבועיים, כלל הייתה הראשונה לחלץ את עשרות מבוטחיה וטיילים נוספים שנקלעו לאירוע. אלו הרגעים בהם חברה נמדדת בשירות שמעניקה ללקוחותיה".

מסוק החילוץ שהגיע לאזור הפציעה בגיאורגיה
צילום: מגן איתור וחילוץ
דרור זסלר
דרור זסלר. צילום: יחצ כלל ביטוח

Back to top button