המועצה לצרכנות מוציאה בצעד חריג אזהרה לציבור לגבי אתר "מאסטר שופ" לאור תלונות רבות.
מינואר 2020 התקבלו יותר מ-450 תלונות, מתוכן רק 170 בשנה האחרונה. מהות התלונות: לקוחות רוכשים מוצרים דרך האתר באשראי, אך המוצרים כלל לא נשלחים אליהם. הלקוחות מספרים שבמקרים רבים חיכו למעלה משנה ולא קיבלו את המוצרים שהזמינו וכן לא קיבלו זיכוי גם לאחר פניה לאתר וביטול העסקאות.
עורך הדין גדי בר-און החליט לקחת את העניין לבית המשפט: "אחרי שבמשך חודשיים שלושה הכסף לא הוחזר, הגשנו תביעה לתביעות קטנות […] החברה הסכימה בבית המשפט שיינתן נגדה פסק דין על סך 2,000 שקלים, זה היה בחודש אוגוסט. עד היום למרות פסק הדין, לא ראינו שקל מהם".
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
עורכת הדין הדס יעקובסון ארידור מהמועצה לצרכנות, אמרה: "ממידע שהגיע אלינו, גם צרכנים שהגישו תביעה לבתי המשפט לתביעות קטנות, עדיין לא קיבלו את כספם וזאת מסיבות שונות. הם פועלים באמצעות מערכת ההוצאה לפועל. הדבר הזה והעובדה שהאתר ממשיך לפעול בצורה בלתי חוקית ולצרכנים למעשה אין מזור, הביאה אותנו לראשונה להוציא אזהרה לציבור".