מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ נשאל האם לפיד מבין בבטחון – "הוא מבין במה שאני אומר לו"

שר הביטחון, בני גנץ, התראיין היום (חמישי) לוועידת הבחירות של "ישראל היום", ו"הסיר את הכפפות". גנץ נשאל על המצב הביטחוןני והאירוע עם חוליית הטרור 'גוב האריות', על הבחירות ועל ראש הממשלה יאיר לפיד.

לשאלה האם הסיפור של חוליית הטרור 'גוב האריות' מאחורינו? ענה שר הביטחון: "אני חושב שמדובר בכנופייה של טרוריסטים שלקחה לעצמה שם ובוא לא ננפח אותה לממדים של ארגון, מדובר בכמה עשרות טרוריסטים שאנחנו צריכים בסופו של דבר לפגוע בהם. עצרנו את חלקם, פגענו בחלקם, אנחנו נמשיך את המרדף אחריהם. אין משהו שאתה יכול להגיד הוא אחרינו".מישה ימים לפני הבחירות".

לשאלה האם לפיד מבין בביטחון? ענה יו"ר המחנה הממלכתי גנץ: "הוא מבין במה שאני אומר לו .אנחנו עושים את העבודה בצורה מאוד טובה. ככה היה גם במקרים אחרים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לשאלה מה ההבנה הביטחונית של לפיד כמו שלמעשה לך יש? השיב השר גנץ: "א', יש לו ו-ב' הוא עושה את עבודתו כראוי, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה ראוי. אני רוצה להדגיש בפניך שהאתגרים הביטחוניים שלנו הם בתוקף, הם לא צריכים להיות נושאים פוליטיים. אסור- לערבב את הפוליטיקה בתוך האירוע הזה, אלא לפעול לשמו של הביטחון ברמת הביטחון וגם לביטחון הפנים שהוא חשוב".

ארכיון. צילום: אתר הכנסת

Back to top button