חדשות הארץמבזקים

תיירות חורף באילת – מספר חברות יטוסו לעיר וממנה למספר יעדים באירופה

לאחר קיץ עמוס בנופשים מכל הארץ, אילת מתכוננת לתיירות החורף עם תיירים מכל העולם! היום (חמישי) השיקה חברת התעופה ריאנאייר RYANAIR את לוח הזמנים הגדול ביותר אי פעם לישראל – 200 טיסות בשבוע, ל- 24 יעדים ב – 13 מדינות כולל 4 יעדים חדשים לאילת (פריז בצרפת, בריסל בבלגיה, קרקוב בפולין וקובנה בליטא). טיסות אלה מצטרפות לטיסות של חברות התעופה טרנסביה transavia המפעילה טיסות לאמסטרדם בהולנד ופריז וויז WIZZ המפעילה טיסות לרומא ווינה.

כזכור עוד בתחילת הקיץ פנה ראש העירייה לשר התיירות ולשרת התחבורה ודרש את התערבותם בעידוד חברות תעופה לטוס לשדה התעופה רמון וממנו על מנת להצדיק את ייעודו של השדה שנבנה כשדה תעופה בינלאומי בעלות של כ – 2 מיליארד שקלים. בפנייתו הציע ראש העירייה פתרונות יצירתיים ומעשיים, הכוללים קביעת מדיניות ומתן תמריצים לחברות. לצד זאת פנה ראש העירייה גם לחברות התעופה כדי לעודד אותן לטוס כבר בחורף הקרוב. פעולות אלה הניבו פירות כבר בקיץ האחרון עם ניצנים בינלאומיים, שיורחבו כאמור בחורף זה עם מספר חברות תעופה למספר יעדים.

לציון ההכרזה השיקה חברת ריאנאייר, מבצע מכירת מושבים עם תעריפים החל מ 89 ₪ בלבד / 24.99 אירו לכיוון אחד עבור נסיעות מאוקטובר 22 עד מרץ 23 שיש להזמין עד שבת, 29 באוקטובר בחצות ב – Ryanair.com.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת ריאנאייר, השיקה היום (27 באוקטובר) את לוח הזמנים הגדול ביותר שלה אי פעם לישראל ומפעילה 200 טיסות בשבוע, ל 24 יעדים ב 13 מדינות. לוח הטיסות של ריאנאייר לחורף של יספק למעלה מ 190 טיסות שבועיות לתל אביב וכן 4 קווים חדשים לאילת, התוספת האחרונה לרשת ההולכת וגדלה של ריאנאייר במעלה מ 225 שדות תעופה.

מנכ"ל ריאנאייר, אדי ווילסון אמר מתל אביב: "מאז ההשקה בישראל, ריאנאייר הגדילה בעקביות ובאמינות את נוכחותה בישראל, תוך גיוון שוק התיירות במדינה, כמו גם תנועה וקישוריות טיסות לאורך כל השנה מכל אירופה. כאשר אנו נכנסים לעונת החורף הראשונה שלנו לאחר הקורונה, ריאנאייר שמחה להכריז על לוח הטיסות הגדול ביותר שלה אי פעם לישראל, אשר יגביר את התאוששות תנועת הנוסעים הישראלית והתיירות הנכנסת – כולל התוספת המרגשת של אילת לרשת ההולכת וגדלה של ריאנאייר בלמעלה מ 225 שדות תעופה.

ההכרזה היום אפשרית בזכות קשרי העבודה החזקים שפיתחנו עם משרד התיירות, רשות שדות התעופה וצוותי ההנהלה המקומיים שלהם. אנו בונים על השותפות הזו כדי לנצל את פוטנציאל הצמיחה האדיר של שוק התעופה הישראלי.

מעמדה של ריאנאייר כחברת התעופה מספר 1 של אירופה, מאפשר לנו להמשיך לספק לוח טיסות שוברי שיאים, לרבות לוח טיסות החורף הזה לישראל, שיראה את ריאנאייר מפעילה 200 טיסות שבועיות ל 24 יעדים ב 13 מדינות. כולל 4 קווים חדשים ומלהיבים לאילת משווקים נכנסים מרכזיים כמו צרפת, בלגיה, פולין וליטא.

ריאנאייר נותרה שותפה נבחרת של שדות תעופה, אזורים שונים וממשלות לאור הרקורד המוכח שלנו של צמיחה מהימנה ותחזוקת תנועה – בבסיס ספר הזמנות שלנו 210 מטוסי בואינג "משני משחק-Gamechanger" אשר יאפשרו לנו להטיס יותר מ 225 מיליון נוסעים בשנה עד 2026.

שר התיירות, יואל רזבוזוב אמר: "להרחבת הטיסות יש תפקיד חשוב בהשגת היעדים שהצבתי לתיירות בישראל: 10 מיליון תיירים בשנה עד שנת 2030, וריאנאייר היא שותפה מצוינת בעבודה לקראת השגת היעד הזה. התיירים הרבים שיגיעו לישראל כתוצאה מכך. לוח טיסות שיא אשר יתרום רבות לכלכלת ישראל ויספק הזדמנויות כלכליות חדשות ומרגשות. יתר על כן, אני שמח שלוח הטיסות של ריאנאייר יאפשר לישראלים לגלות יעדים מרתקים חדשים באירופה במחירים נוחים. הטיסות החדשות לתל אביב ולאילת הן הצבעת אמון חזקה בענף התיירות בישראל ואני מקווה לראות עוד התרחבות גדולה של הנסיעות לארצנו בעתיד".

מנכ"ל התאחדות המלונות באילת, איתמר אליצור אמר: "התאחדות המלונות באילת והתאחדות המלונות בישראל מברכים על חזרת טיסות חברות החסך לשדה התעופה רמון-אילת. ריאנאייר הוכיחה את עצמה בפעם השנייה כחלוצה ומובילה בטיסות של חברת התעופה הזרה לאילת. חידוש טיסות ריאנאייר לנמל התעופה רמון מסמל ומשמש הבעת אמון במוצר התיירות הישראלי, המבטא את התאוששות תעשיית התיירות הבינלאומית והמקומית. אנו גאים על ההזדמנות ועל שיתוף הפעולה בין התאחדות המלונות באילת, משרד התיירות ורשות שדות התעופה. הכל במטרה לשקם ולעודד את החזרת התיירות לאילת. אנו מקווים שחזרתה של ריאנאייר לשדה התעופה רמון כגל ראשון אשר יעודד חברות תעופה אחרות לטוס לאילת במיוחד בתקופת החורף, כאשר אילת החמימה והשמשית היא יעד אידיאלי לחופשה לתיירים מאירופה".

שדה התעופה רמון
צילום: יוד צילומים

Back to top button