מבזקיםפוליטי / מדיני

יו"ר הכנסת לשעבר על הסכם הגז: "ככה לא מנהלים משא ומתן. זה פרס לטרור"

ח"כ יריב לוין, יו"ר סיעת הליכוד, השתתף היום (חמישי) ב"וועידת הבחירות של ישראל היום" שהתקיימה ב"זאפה" בתל אביב.

לוין נשאל "האם החבר'ה בליכוד מוקפאים"? וענה: "לא מכיר הוראה כזו, לא שמעתי שמישהו הוקפא. נתוני הסקר נותנים לנו 61 אבל הקלפיות עוד לא נפתחו ואף אחד לא הצביע. הבחירות יקומו ויפלו על להוציא אנשים מהבית להצביע. זה בידינו אם נצא להצביע. אני משוכנע שאנשים מבינים שחשוב להצביע למפלגה הגדולה כדי לנהל ממשלה יציבה. זאת ממשלת ליכוד בהובלת בנימין נתניהו".

על מערכת הבחירות הקרבה אמר: "קודם כל אנשי ימין צאו מהבית להצביע. תחשבו על היום של אחרי הבחירות, קשב לנהל מדינה ללא מפלגת שלטון חזקה ויציבה. זה גם מקרין על המעד הבינלאומי של הממשלה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לשאלה מה תציע לבן גביר? השיב: "קודם צריך לנצח בבחירות. אחרי התוצאות נדרש לשאלה הזאת. אנחנו עוד לא שם".

על איילת שקד, אמר יו"ר הכנסת לשעבר: "יש לי כעס עצום עליה על העובדה שהייתה קודם כל גורם מרכזי בממשלת השמאל". ולשאלה האם הייתם עוזרים לה ומעבירים אותה, השיב לוין: "לא מבין את השיח הזה. במקום שנעבוד למחנה שלנו ושהליכוד יהיה מפלגה גדולה נעזור לקטנים לעבור את אחוז החסימה. איילת שקד תעשה חשבון נפש, היא כבר רצה פעם אחת ושרפה קולות של אנשי ימין".

בהמשך התייחס לוין להסכם הגז ואמר כי "ככה לא מנהלים משא ומתן. זה פרס לטרור. הטקסים לכבוד המתווך, אשמח לתת את שירותי התיווך – אם צד אחד יוותר על הכל אז 100 אחוז תהייה עסקה".

יריב לוין - ישראל היום - יהודה שלזינגר
צילום: גדעון מרקוביץ

Back to top button