חדשות הארץמבזקים

"לפעמים הדברים הפשוטים והקטנים מייצרים את האושר הכי גדול"

עידן ירון נער עם צרכים מיוחדים מקריית חיים, חגג ביום שישי האחרון (21.10) את יום הולדתו ה-17. לכבוד המאורע המרגש, אימו יצרה קשר עם חובש בכיר במד"א איתי מזור, אותו מכירה דרך קבוצת חברים משותפת בוואסטאפ – וביקשה להגשים חלום לבנה שאוהב מאוד את פעילות מד"א ורכיבה על סוסים.

ליאת ירון, אמו של עידן, סיפרה "עידן אהב לרכב על סוסים מאז שהיה קטן, לצערי בעקבות הקורונה נסגרה חוות הסוסים אליה הלך לרכיבה טיפולית ומאז לא רכב." והוסיפה "לפני כחודש הגיעו צוות מד״א לבי"ס להדריך את הילדים ועידן התרגש מאוד מהפעילות. החלטתי שאנסה להפתיע אותה אותו בנסיעה באמבולנס ליום ההולדת ואשלב את זה גם עם סוסים."

חובש בכיר במד"א איתי מזור, אשר רוכב על סוסים באופן קבוע, התגייס מיד למשימה יחד עם חובשת מד"א חלי ביטון וביום שישי הצליחו להגשים חלום מיוחד מאוד "הגענו לביתו של עידן עם אמבולנס מקושט ו-2 סוסים. עידן הצטרף אלינו לצוות האמבולנס לנסיעה לחוות הסוסים בכפר ביאליק, שם חיכתה לו הפתעה ליום ההולדת – רכיבה על סוסים בחווה ליום שכולו לכבודו" סיפרו

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"זו הייתה חוויה מיוחדת מאוד, גם לעידן וגם לנו" סיכמו מתנדבי מד"א שליוו את עידן "לפעמים הדברים הפשוטים והקטנים מייצרים את האושר הכי גדול. החיוך על הפנים של עידן באמבולנס ובמהלך הרכיבה שווה את הכל. יום הולדת שמח!".

עידן המרוגש סיכם: "זה היה כיף מאוד, הפתיעו אותי והתרגשתי נורא. אני רוצה להגיד תודה לכולם".

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

Back to top button