חדשות הארץמבזקים

ראש מועצת שומרון מגיב להסרת המחסומים: "הפקרות שתעלה בדם"

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הגיב לפני זמן קצר (שישי) בחריפות, על ההחלטה להסיר את המחסומים שהוצבו רק לפני שלושה שבועות ביציאות מעיר הטרור שכם. וזאת על אף פיגוע שהתרחש על ידי בכירים ברשות הפלסטינית הבוקר במחסום עצמו.

בפתח דבריו תקף ראש המועצה דגן: "הרש"פ מבצעת פיגוע ירי על מחסום ביציאה משכם – וצהל מסיר מחסומים ביציאה משכם? הממשלה מפקירה את חיי תושבי השומרון וכל אזרחי המדינה, הפיגוע הבא מעבר לפינה. הכנופייה המכונה גוב האריות, לא הודברה, המבצעים שנעשו הם חשובים אבל עוד לא חוסלה תשתית הטרור בשכם, באותו לילה בו מסירים את המחסומים, נעשה פיגוע עי קצינים במנגנוני הבטחון של הרשות הפלסטינית, שהם עצמם אמורים כביכול לשמור מפני ארגון הטרור "גוב האריות" שהסגירו את עצמם אליהם."

עוד הוסיף יוסי דגן ואמר: "יש כאן הפקרות בטחונית, הממשלה מפקירה את בטחון תושבי השומרון ובצורה ברורה את הבטחון של כל אזרחי מדינת ישראל. יש כאן מסר ברור למחבלים שהממשלה הזו מעדיפה את שגרת החיים של המחבלים ותומכיהם על פני החיים עצמם של אזרחיה שלה, את מרקם החיים של המחבלים בשכם על פני חיי תושבי השומרון אזרחי מדינת ישראל וחיי אזרחי מדינת ישראל בכל מקום. כשיש גל טרור ובכל הארץ. הדבר הזה עלול להחזיר את גל הפיגועים והכתובת על הקיר, אני דורש מהממשלה תתעשתו, תחזירו את המחסומים תצאו למבצע צבאי מלא שימגר את הטרור בשכם, אתם מפקירים את החיים של האזרחים שלכם ההחלטה האומללה והמופקרת הזו עלולה לעלות בדם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: רועי חדי

Back to top button